تاریخ : 1397,جمعه 16 آذر01:01
کد خبر : 293292 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

بیستمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی

بیستمین همایش و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۸ آذر ماه سال جاری با حضور مقامات کشوری و لشکری در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بیستمین همایش و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۸ آذر ماه سال جاری با حضور مقامات کشوری و لشکری در جزیره کیش برگزار می شود.

حسین فاضل رئیس هیات مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران ضمن اعلام این خبر گفت:«به اطلاع جامعه شریف دریایی ایران می‏ رساند این همایش و نمایشگاه بین ‏المللی توسط انجمن مهندسی دریایی ایران با حمایت سازمان‏ها و شرکتهای دریایی و با حضور مقامات، صنعتگران، دریانوردان، اساتید، دانشجویان، مدیران و فعالین دریایی کشور از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۸ آذر ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار خواهد شد. همایش در روزهای ۲۶ و ۲۷ آذر ماه برگزار می‏شود و نمایشگاه تا ۲۸ آذر ادامه خواهد یافت.»

او گفت:«دراین همایش پنل ‏ها و کارگاه‏های تخصصی در حوزه‏ های مختلف صنایع دریایی با حضور اساتید و متخصصین دریایی کشور ارائه خواهد شد. همچنین میزگرد تخصصی "بررسی چالش ‏ها و فرصت ‏های صنایع دریایی در شرایط تحریم" با حضور مقامات و مدیران دریایی کشور از جمله برنامه‏ های این همایش خواهد بود. نمایشگاه بین ‏المللی صنایع دریایی و دریانوردی نیز توسط این انجمن و با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی با حضور بیش از ۲۵۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار می‏گردد.»

فاضل گفت:«از کلیه عزیزانی که تاکنون موفق به ثبت نام و یا هماهنگی جهت حضور در این همایش و نمایشگاه بین المللی نشده ‏اند دعوت می‏شود جهت ثبت نام و هماهنگی‏ های لازم با کانال‏های ارتباطی انجمن مهندسی دریایی ایران(سایتwww.iranmic.ir) تماس حاصل نمایند.»


کد خبرنگار : 86