تاریخ : 1397,یکشنبه 18 آذر14:07
کد خبر : 293581 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

با همکاری اداره امور خوابگاه‌ها؛

جشن روز دانشجو ویژه دانشجویان دختر در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد

دفتر دختران با همکاری فرهنگی اداره امور خوابگاه‌ها دانشگاه صنعتی امیرکبیر اقدام به برگزاری جشن روز دانشجو ویژه دانشجویان دختر کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر: این جشن با حضور ۷۰۰ دانشجوی دختر دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سالن اجتماعات مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

احترام و التزام به شأن، جایگاه و کرامت دانشجویان دختر، ایجاد نشاط پایدار و روحیه‌ی امید بین دانشجویان دختر، بهره گیری از ظرفیت فکری و اجرایی دانشجویان دختر، وفاداری و اعتقاد به فرهنگ و هویت اسلامی- ایرانی، جلب همکاری و تعریف مشارکت با مجموعه‌های مختلف دانشگاه جهت رفع مشکلات حوزه دختران، فعال سازی دختران و جلب مشارکت و حمایت از ایده‌ها و طرح‌ها برای فعالیت‌های فرهنگی، برنامه ریزی در جهت فراغت دخترانه مطلوب، توانمندسازی دختران و ارائه آموزش‌های لازم و تشویق و زمینه سازی برای تفکر (فکرآفرینی) از جمله اهداف این جشن اعلام شده است.

اجرای برنامه توسط دانشجویان دختر، سخنرانی با موضوع کرامت زن از دیدگاه اسلام توسط خانم سوفیا کاسترو راه یافته آرژانتینی و اجرای مسابقات محتوایی و سرگرمی، اجرای گروه مولودی و دف، اجرای گروه موسیقی و تهیه هدیه به مناسبت روز دانشجو و اهداء به شرکت کنندگان از جمله برنامه‌های جنبی این جشن بود.