تاریخ : 1397,دوشنبه 19 آذر03:46
کد خبر : 293677 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

اعتراض دانشجویان دانشگاه فرهنگیان یاسوج به جشن روز دانشجو

جشن روز دانشجو در دانشگاه فرهنگیان یاسوج به گونه‌ای متفاوت برگزار شد؛ تعدادی از دانشجویان بعد از اینکه رئیس دانشگاه پشت تریبون قرار گرفت، سالن را ترک کردند!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، جشن روز دانشجو در دانشگاه فرهنگیان یاسوج با ترک سالن همایش توسط دانشجویان همراه شد؛ تعدادی از دانشجویان  بعد از اینکه رئیس دانشگاه پشت تریبون قرار گرفت، به نشانه اعتراض به صورت دست جمعی سالن را ترک کردند.

یکی از دانشجویان معترض می‌گوید: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان یاسوج به تبعیض های فکری، فرهنگی و قومیتی در سطوح مدیریتی، عدم برنامه ریزی و واگذاری مسئولیت ها به دانشجویان اعتراض دارند و اینها را بر نمی تابند.

این دانشجوی دانشگاه فرهنگیان یاسوج می گوید: روز دانشجو همانطوری که به نام دانشجوست باید به کام دانشجو نیز باشد. مراسمی که محتوا، مجری و میهمانش را رئیس دانشگاه مشخص می کند، قطعا به کام ما هم نیست.

یکی دیگر از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان یاسوج نیز با بیان اینکه در دانشگاه ما تبعیض وجود دارد و ما این مورد را با مسئولین دانشگاه صحبت کردیم،  اما کاری نکردند، می افزاید: در دانشگاه فرهنگیان یاسوج به نظر دانشجو اهمیت داده نمی شود به همین دلیل هم دانشجویان تصمیم گرفتند روز دانشجو نسبت به این تبعیضها واکنش نشان دهند و در روز جشن زمانی که رئیس دانشگاه شروع به صحبت کرد، تعدادی از  دانشجویان به نشانه اعتراض سالن را ترک کردند.