تاریخ : 1397,دوشنبه 19 آذر12:56
کد خبر : 293729 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

رائفی‌پور در برنامه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر؛

اصولگرایان مردم‌داری بلد نیستند/ اصلاح‌طلبان در انتخابات با ایجاد ترس به سراغ مردم می آیند +عکس

رائفی پور در بخشی از اظهارات خود گفت: اصلاح طلب ها خودشان را از مردم جدا می دانند و فقط در انتخابات با ایجاد ترس به سراغ مردم می آیند. آنها دولت داری بلد نیستند اما از رسانه ها خوب بهره می برند. او ادامه داد: اصولگراها مردم داری بلد نیستند و وقت شناس نیستند. جوان گرایی در آن کمتر است و به دید امنیتی و تهدید محور به همه چیز می نگرند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ویژه برنامه "اصولگرا، اصلاح طلب یا جریان سوم" به مناسبت روز دانشجو توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر(عضو دفتر تحکیم وحدت) در این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این برنامه از سومین شماره ی نشریه ی "تحکیم" تحت عنوان "زیر نقاب تدبیر" رونمایی شد، این شماره از نشریه که پس از شماره های پیشینش تحت عناوین "مرد معامله" زندگی نامه علی اکبر هاشمی و "روزهای پیش از تکرار" زندگی نامه سید محمد خاتمی، توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر گردآوری شده بود، به صورت تفصیلی به بررسی عملکرد و زندگانی دکتر حسن روحانی می پردازد.

در ادامه ی رونمایی از این نشریه، نامه ای که توسط انجمن اسلامی دانشجویان به رئیس جمهور به منظور دعوت از وی برای حضور در دانشگاه برای بحث و گفتگو حول نشریه ی "زیر نقاب تدبیر" ارسال گشته بود توسط آقای سید حمید مجتبوی، دبیر سیاسی انجمن اسلامی قرائت شد.

در ادامه ی برنامه استاد علی اکبر رائفی پور، حول عنوان برنامه به سخنرانی پرداخت و نیاز کشور به جریان سوم یا همان جریان انقلابی فارغ از اصول گرایی و اصلاح طلبی را تبیین کرد؛ مسئله ای که بیش از هر چیز نیازمند توجه جریانات دانشجویی به آن است، فراغت از جناح های سیاسی موجود و پیش گرفتن مشی انقلابی.

رائفی پور در بخشی از اظهارات خود گفت: اصلاح طلب ها خودشان را از مردم جدا می دانند و فقط در انتخابات با ایجاد ترس به سراغ مردم می آیند. آنها دولت داری بلد نیستند اما از رسانه ها خوب بهره می برند.

او ادامه داد: اصولگراها مردم داری بلد نیستند و وقت شناس نیستند. جوان گرایی در آن کمتر است و به دید امنیتی و تهدید محور به همه چیز می نگرند.

رائفی پور همچنین درباره جریان سوم نیز گفت: انقلابی کسی است که هم کشورش را دوست دارد و هم دینش را می خواهد، مردم را می فهمد و مقبولیت مردمی برایش اهمیت دارد.


کد خبرنگار : 16