تاریخ : 1397,جمعه 23 آذر14:34
کد خبر : 294308 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

اولین گرامیداشت «امیرمحمد اژدری» برگزار شد

اولین گرامیداشت جهادگر شهید «امیرمحمد اژدری» با حضور همرزمان شهید و مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از مهر، اولین گرامیداشت جهادگر شهید «امیرمحمد اژدری» با حضور سردار حسن زاده، فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، جمعی از جهادگران بسیجی و هم رزمان شهید و مردم در مسجد جامع آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام سید جواد موسوی درچه ای به قرائت قرآن پرداخت و محمد کریمی و مهدی مالمیر مداح مراسم بودند.

یک استاد حوزه و دانشگاه که سخنران این مراسم بود، طی سخنانی گفت: کسی که با خداوند معامله می‌کند از تحریم، تهدید و فشار هراسی ندارد چرا که هر چه دارد برای خداوند به میدان آورده است، اما معلوم نیست چرا برخی افراد از ایستادگی و مقاومت شهدای مدافع حرم که اکثریت نیز از جوانان دهه ۷۰ بودند درس نمی‌گیرند.

حجت الاسلام سید حسین مومنی ادامه داد: امروز کشور امنیت و آرامش خود را مدیون معامله شهدا با خداوند است و این شهدا بودند، که در برابر دشمنان ایستادند، تا امروز آرامش و امنیت داشته باشیم، باید قدر این امنیت را بدانیم.

وی خواستار تداوم راه شهدا شد و گفت: شهدای مدافع حرم دشمن را زمین‌گیر کردند و  نگذاشتند، کسی نگاه چپ به این نظام و انقلاب کند.

بر اساس این گزارش، شهید اژدری که ۲۵ سال سن داشت و ساکن تهران و از پیشگامان جهادی برای کمک به مردم زلزله کرمانشاه زده بود، در هنگام عزیمت اعضای جهادی قرارگاه امام رضا(ع) به منظور سرکشی به گروه‌های جهادی و شناسایی مناطق محروم جنوب کشور، طی سانحه رانندگی در استان هرمزگان  به درجه رفیع شهادت نائل شد.