تاریخ : 1397,یکشنبه 09 دي14:08
کد خبر : 296306 - سرویس خبری : باشگاه نویسندگان

سعید هادوی؛

بصیرت افزایی ۹۸

انتخابات ۹۸ نزدیک است و در این برهه اقتصادی آیا این دولت نیز با رفتارها و صحبت های خود بدنبال منحرف کردن اذهان از سمت دولت به سمت رهبری است؟

خبرنامه دانشجویان ایران: سعید هادوی*//  روز بصیرت به چه معناست؟ غیر اینست که در ظلمات ،نوری هدایتگر ما باشد؟ انتخابات ۹۸ نزدیک است و در این برهه اقتصادی آیا این دولت نیز با رفتارها و صحبت های خود بدنبال منحرف کردن اذهان از سمت دولت به سمت رهبری است؟

مردم غیور و فهیم ایران در ۹ دی ماه سال ۸۸ نشان دادند که ولایت مدار تر از گذشته هستند،آیا دوباره نباید بصیرتی همانند ۹ دی بوجود آید؟ تشخیص حق از باطل در این دوران خیلی سخت تر از سال ۸۸ شده است ،چه بسا افرادی در روزهای اول انتخابات سال ۸۸ همراه با جریان فتته بودند و زمان زیادی لازم داشتند تا حق را از باطل تشخیص دهند.

بصیرت ۹ دی ماه در چه موقعی شکل گرفت ؟زمانی که ولی فقیه علنا در جمع مردم ایراد سخنرانی کردند ،الان نیز زمانی مشابه در حال وقوع خواهد بود و ولی زمان چندی پیش به انتخابات مجلس ۹۸ اشاره کردند و هشدار دادند ،آیا زمان بصیرت افزایی نیست؟ نیروی موسوم به حزب اللهی و انقلابی وقت آن است که متحد با هم و در یک جبهه برای جلوگیری از حوادث احتمالی پیش رو دست بکار شوند .ما تجربه تلخی از حوادث ۸۸ داشتیم و با اتحاد توانستیم جلوی منحرفان از انقلاب اسلامی بایستیم و باید برای انتخابات ۹۸ بدور از حزب بازی و باندبازی سیاسی افرادی انقلابی وارد مجلس کنیم تا حواشی که در این دوره مجلس ایجاد شد دیگر تَکرار نشود و ائتلافی انقلابی در سراسر کشور رقم بزنیم.

فَاِن حزبُ الله هُم الغالِبون

* دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان


کد خبرنگار : 86