تاریخ : 1397,چهارشنبه 19 دي18:03
کد خبر : 297723 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

کلانتری خبر داد؛

آخرین خبرها از پرونده واژگونی اتوبوس واحد علوم و تحقیقات

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در جلسه شورای فرهنگی این دانشگاه گزارش مربوط به حادثه واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات ارائه شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه آزاد، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری درخصوص موارد مطرح‌ شده در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه گفت: در این جلسه گزارش مفصلی از حادثه تلخ و مصیبت‌بار واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات ارائه شد.

وی ضمن تسلیت مجدد به خانواده های جانباختگان و آرزوی سلامت و بهبودی برای مصدومان این حادثه تلخ تاکید کرد: در این جلسه مقرر شد مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی با همه وجود به گونه‌ای عمل کند تا از درد، مصیبت و آلام خانواده‌های این دانشجویان بکاهد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه این دانشگاه در ارتباط با دانشجویان، خود را با همه وجود مسئول می‌داند، گفت: در این حادثه تلخ، تمام بخش های دانشگاه از جمله ریاست هیئت موسس و هیئت امنا، رئیس دانشگاه و تمامی معاونان درگیر موضوع بودند تا با بهترین عملکرد، باری از دوش خانواده‌ دانشجویان بردارند.

کلانتری خاطرنشان کرد: در این جلسه گزارشی توسط دبیران تشکل های دانشگاه ارائه و مشخص شد که بیش از ۲۰۰ برنامه برای گرامیداشت روز دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده است.

وی گفت: آماده‌سازی دانشگاه برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این جلسه مطرح شد و دو حوزه مربوط به فعالان فرهنگی گزارش کار خود را برای برگزاری این مراسم ارائه دادند.معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در جلسه شورای فرهنگی این دانشگاه گزارش مربوط به حادثه واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات ارائه شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: همچنین به منظور برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این دانشگاه آزاد تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد دانشگاه به صورت همه‌جانبه در این حوزه فعالیت کند.