تاریخ : 1397,چهارشنبه 19 دي20:39
کد خبر : 297737 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

درخشش دانشجویان شریف در مسابقات جهانی acm

دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف برای دومین بار در بیستمین دوره مسابقات برنامه نویسی acm رتبه نخست را کسب کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ مسابقه‌ منطقه ‌ای برنامه ‌نویسی دانشجویی  انجمن معتبر (ای‌سی‌ام )که با هدف ارتقای توانایی برنامه‌نویسی گروهی بین دانشجویان، هر ساله به ‌صورت منطقه‌‌ای در نقاط مختلف جهان برگزار می‌شود که امسال نیزدانشجویان دانشگاه صنعتی شریف برای دومین بار در بیستمین دوره مسابقات برنامه نویسی acm رتبه نخست را کسب کردند.

بر اساس این گزارش ، این مسابقه که امسال نیز به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

84 تیم سه‌نفره از 58 دانشگاه‌ داخل کشور به رقابت پرداختند که در نهایت چهار تیم Kolompeh، Oh Toh! We're coming، Kamerana و Deadlines Deadpolygons، از دانشگاه صنعتی شریف به ترتیب موفق به کسب رتبه های اول تا چهارم مسابقه شدند.

همچنین؛ تیم های Temporarily Rebellion از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و NeshesTem از دانشگاه تهران به ترتیب رتبه های چهارم و پنجم مسابقه را به خود اختصاص دادند.

بدین ترتیب تیم Kolompeh از دانشگاه صنعتی شریف نماینده‌ی اول سایت منطقه‌ای تهران در مسابقات جهانی و در صورت تخصیص دو سهمیه به سایت تهران، تیم Temporarily Rebellion از دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان نماینده‌ی دوم به مسابقات جهانی 2018 که در فروردین ماه سال 1398 در پرتغال برگزار می شود راه خواهند یافت.