تاریخ : 1397,شنبه 22 دي01:21
کد خبر : 297931 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

طی نامه‌ای صورت گرفت؛

دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز از آیت‌الله دژکام برای بازدید از کارتن‌خواب‌ها

بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز از آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس برای حضور بین دانشجویان و بازدید از مناطق محروم و کارتن‌خواب‌ها همراه با آن‌ها دعوت کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز از آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس برای حضور بین دانشجویان و بازدید از مناطق محروم و کارتن‌خواب‌ها همراه با آن‌ها دعوت کرد.

در بخشی از این نامه آمده است:

آیت الله دکتر دژکام، امام جمعه محترم شهر شیراز

همانگونه که حضرتعالی مستحضرید، یکی از مشکلات عدیده و چندین ساله شهر شیراز پدیده کارتن خوابی و وجود افراد بی سرپناه در سطح شهر و عدم سازماندهی و وجود برنامه ریزی خاصی برای آن هاست.

همانطور که در رسانه‌ها هم مطرح شد، دانشجویان دانشگاه شیراز بر حسب وظیفه، برخود واجب دانسته مطالبه این قشر از مردم را به گوش مسیٔولین رسانده و تا حل مشکل آن‌ها پیگیر این موضوع باشد. در همین راستا دانشجویان دانشگاه شیراز به همراه مسیٔولین استانی و شهری هر شب به چند منطقه محروم شیراز سر زده و عملکرد مسیٔولین را ارزیابی و آن را به سمع و نظر مردم میرسانند.

با توجه به شناخت روحیه جهادی و دغدغه شما نسبت به مسایٔل شهری بدین وسیله از شما بعنوان نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر جهت شرکت در بازدید دانشجویان از کارتن خواب‌ها و مناطق محروم دعوت به عمل می‌آید.

قطعا حضور شما در آن جمع موجب دلگرمی و پیگیری بیش از پیش خواهد شد. باشد که امکانات حداقلی رفاهی برای کارتن خواب‌ها در این زمستان سرد مهیا گردد. چرا که کارتن خواب‌ها هم انسانند.


کد خبرنگار : 38