تاریخ : 1397,شنبه 22 دي10:51
کد خبر : 297951 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

قوچان‌نژاد: باید از اشتباهات‌مان درس بگیریم

سرمربی تیم والیبال پیام گفت: برد و باخت در ورزش وجود دارد اما آنچه مهم است اینکه از شکست‌ها برای آینده درس بگیریم و اشتباهات را به حداقل برسانیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، جبار قوچان‌نژاد در خصوص شکست تیمش در مقابل شهرداری تبریز اظهار داشت: بازی‌هایی که به ست پنجم کشیده‌ می‌شوند، از جذابیت بالایی برخوردارند و عموماً تماشاگرپسند هستند. تیم تبریزی به دنبال جبران شکست دور رفت مقابل پیام بود و با توجه به تغییر و تحولی که در نیم‌فصل داشت، تلاش می‌کرد تا نتیجه بهتری را ثبت کند.

وی افزود: نوسان زیادی در این مصاف داشتیم و اشتباهات فردی کار دست تیمم داد. با اینکه در طول هفته روی برنامه‌های شهرداری تبریز کار کرده‌بودیم و به بازیکنانم تاکید کرده‌بودم که نباید تمرکز خود را از دست بدهند، متاسفانه باز هم از این ناحیه ضربه خوردیم. با اینکه روز خوب شهرداری تبریز بود اما می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم.

سرمربی تیم پیام تاکید کرد: به اشتباهات خودمان باختیم، در صورتی‌که می‌شد این دیدار را مدیریت کنیم. به هر حال یک روی هر مصافی، شکست است که امروز نصیب‌مان شد. باید هرچه زودتر به خود بیاییم و در مصاف با نماینده اراک، در هفته آتی، پیروز باشیم.

وی در خصوص جایگاه تیمش در جدول رده‌بندی تصریح کرد: جایگاه ما در جدول موقتی‌ست و نتایج این هفته، تغییر آنچنانی در جدول ایجاد نکرد‌. انشالله اگر رای کمیته انضباطی اعلام شود و به سود پیام باشد، که باید باشد، به جایگاه چهارم جدول برمی‌گردیم.

سرمربی تیم والیبال پیام خراسان افزود: با تلاش و تمرین باید برای برد در مقابل اراکی‌ها به میدان برویم. برد مقابل نماینده اراک، دوباره روحیه تیم را افزایش خواهدداد و آنگاه می‌توانیم با خیالی راحت‌تر به پلی‌آف و قرعه احتمالی آن بیاندیشیم.

قوچان‌نژاد در پایان تاکید کرد: یک خانواده همدل هستیم که برای موفقیت و شادی هواداران‌مان تلاش می‌کنیم. قطعا به بازیکنانم ایمان دارم و می‌دانم که به زودی با ثبت نتایج خوب، این شکست تلخ از یادها خواهدرفت. مهمترین نکته این است که از این شکست درس بگیریم تا دیگر اشتباهات‌مان تکرار نشود.