تاریخ : 1397,دوشنبه 24 دي22:56
کد خبر : 298373 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

بودجه عمرانی کشور چقدر است؟

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه سال آینده ۶۲ هزار میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی کشور پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران: به نقل از مهر، سید کمال الدین شهریاری بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتی اظهار داشت: علی رغم تورم در کشور بودجه سال آینده با بودجه امسال برابری می کند و هیچ تغییری در آن شاهد نیستیم.

وی با بیان اینکه کلیات بودجه در کمیسیون تلفیق به تصویب رسیده است، افزود: در حال حاضر بودجه سال ۹۸ در مجلس شورای اسلامی در حال رسیدگی است که متاسفانه با نگاه کوتاه به بودجه می بینیم افق روشنی به بودجه پروژه های عمرانی به نسبت امسال وجود ندارد.

شهریاری تحریم های ظالمانه آمریکا از عوامل مهم در خصوص کاهش بودجه های عمرانی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ما در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و دشمنان از هر روزنه ای استفاده می کنند تا به کشور فشار وارد کنند.

وی بیان کرد: علی رغم تاکیدات صورت گرفته در قوانین نسبت به توجه به آموزش و پرورش ولی می بینیم در سال‌های اخیری گرفتار معظلی سخت تحت عنوان کمبود منابع در کل کشور هستیم.

شهریاری یادآور شد: تاکنون کارهای خوبی در زمینه تعمیر و تجهیز مدارس صورت گرفته که اخیرا نیز سه میلیارد ریال برای تجهیز مدارس دشتی و تنگستان اختصاص یافته است.