تاریخ : 1397,سه شنبه 02 بهمن15:48
کد خبر : 299329 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

مهسا میرزا طبیبی؛ رکورددار پرش با نیزه ایران درحسرت نیزه

مهسا میرزا طبیبی تنها دختر ایرانی است که توانسته تاکنون بارها رکورد پرش با نیزه را در کشور ارتقاء دهد اما بزرگترین حسرت او داشتن نیزه‌ای برای پریدن است. این درحالی است که این روزها هزینه‌‌ی سفرهای بی‌مورد خارجی فدراسیون‌ دوومیدانی سبب انتقاد برخی رسانه‌ها شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از پایگاه خبری ورزش زنان ایران، مهسا میرزا طبیبی درخصوص آخرین وضعیتش گفت: از مهرماه امسال روند تمریناتم شکل جدی‌تری به خود گرفته و زیر نظر مربی ام محسن ربانی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ قطر آماده می‌کنم.

او ادامه داد: نسبت به گذشته از آمادگی بدنی بالاتری برخوردار شدم، اما این روزها نگرانی‌ام تمرینات و آمادگی بدنی نیست؛ چیزی فراتر از این تمام آینده ورزشی مرا تحت شعاع قرار داده و آن نبود سخت افزار مناسب برای ورزش است. دیگر نیزه ای که جوابگوی قدرت بدنی من را داشته باشد ندارم و به شدت به نیزه جدید برای رکوردشکنی نیاز دارم .

رکورددار پرش با نیزه ایران گفت: لازمه نتایج بهتر فقط تمرین زیاد نیست ، امکانات هم نیاز دارد که متاسفانه ماه هاست منتظر نیزه جدید هستم ولی اقدام جدی در این زمینه صورت نگرفته است و اگر هم تصمیمی گرفته شده هنوز در عمل اتفاقی نیفتاده و من در حال از دست دادن زمان هستم.

میرزا طبیبی با تاکید بر این که رشته پرش با نیزه به امکانات خود وابسته است عنوان کرد: به عنوان رکورددار پرش با نیزه ایران که به تازگی وارد بیست سال شدم و تا به حال ۲۴ بار رکورد ایران را جابجا کردم، با انگیزه ی زیادی تمریناتم را ادامه می دادم  اما این روز ها فقط و فقط حسرت داشتن نیزه را می خورم. تعدادی نیزه که می دانم هزینه زیادی هم برای فدراسیون ندارد از من که رکورددار این رشته هستم دریغ شده است.

او اظهار کرد: اوایل که پرش با نیزه را شروع کرده بودم همه را به سمت این رشته تشویق می کردم ولی در حال حاضر کاملا نظرم دراین باره تغییر کرده است. تا به حال چیزی از فدراسیون درخواست نکردم ولی تنها خواسته ام همین است امیدورام تا دیر نشده نیزه برایم فراهم شود زیرا تا شروع مسابقات چیزی نمانده است. نیزه ای که با آن می پریدم شکسته و نیازم جدی تر شده است.