تاریخ : 1397,سه شنبه 02 بهمن16:44
کد خبر : 299332 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

آشنایی با ویژگی‌های مهم انواع گیربکس SEW

یکی از ابزارهای صنعتی پر کاربرد گیربکس می باشد که امروزه در صنایع مختلف دارای کاربردهای متنوع و بسیار زیادی می باشد. یکی از مدل های گیربکس که امروزه بسیار مشهور می باشد گیر بکس SEW می باشد. شرکت تولید کننده گیربکس SEW آن را در انواع مختلف تولید کرده است که در این مقاله قصد داریم مشخصات و ویژگی های انواع مدل های آن را بررسی کنیم.

خبرنامه دانشجویان ایران: یکی از ابزارهای پرکاربرد که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد گیربکس SEW می باشد. این وسیله جهت کاهش دور موتور در انواع ماشین ها مورد استفاده قرار گرفته است همچنین وجود این وسیله صنعتی در ماشین شما باعث می شود دور موتور شما به حد مناسب خود برسد. یکی از انواع گیربکس ها که امروزه از شهرت بسیار بالایی برخوردار می باشد گیربکس SEW می باشد. این گیربکس در مدل های مختلف تولید شده و وارد عرصه بازار گردیده است در این مقاله قصد داریم تا ویژگی ها و مشخصات مهم انواع مدل های گیربکس SEW را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم. برای مشاهده مشخصات دقیق کاتالوگ و قیمت گیربکس sew به سایت فیام موتورFiam.ir  نماینده sew در ایران مراجعه کنید.

آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های مهم و قابل توجه انواع گیربکس SEW

آشنایی با انواع مدل های گیربکس SEW و مشخصات و ویژگی های مهم آن
شرکت تولید کننده گیربکس های SEW یک شرکت آلمانی می باشد. این شرکت در سال 1931 میلادی توسط کریستین پاهر احداث شد. فروش سالیانه این شرکت به چیزی حدود 2.8 میلیارد دلار می رسد به همین دلیل است که به عنوان یکی از برترین شرکت ها برای ساخت و تولید گیربکس های صنعتی شناخته شده است. این شرکت امروزه در تکنولوژی حرکت و اتوماسیون صنعتی پیشتاز است و در زمینه حرکت و انتقال به عنوان حلال چالش ها شناخته شده است.

آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های مهم و قابل توجه انواع گیربکس SEW

مشخصات و ویژگی های کلی گیربکس SEW
در این بخش از مقاله قصد داریم تا ویژگی های کلی گیربکس SWE را به شما معرفی نماییم.

  • از مهمترین ویژگی ها و مشخصات گیربکس SEW می توان به توان گشت آوری بالای آن اشاره کرد.
  • از دیگر ویژگی های مهم این محصولات کیفیت عالی، دوام و استحکام فوق العاده آن جهت کاربرد صنعتی هستند.

آشنایی با انواع گیربکس SEW
همانطور که گفتیم محصولات این شرکت در مدل های مختلفی تولید شده اند و از آن جمله گیربکس های صنعتی، هلیکال، شافت مستقیم، گیربکس ذغالی، گیربکس میکسر بخارهای اسیدی، گیربکس کانوایر، گیربکس شرینک دیکس هستند. در این بخش از مقاله به معرفی مشخصات و ویژگی های مهم و قابل توجه چندین مدل از محصولات این شرکت خواهیم پرداخت.

  • گیربکس حلزونی sew
  • گیربکس آویز sew
  • گیربکس کرانویل sew

جهت مشاهده انواع سری هاس هر نوع از این گیربکس  های اس ای دبلیو به سایت شرکت فیام موتور Fiam.ir  نماینده sew در ایران مراجعه کنید.

مشخصات و ویژگی های  گیربکس حلزونی sew

  • در این نوع گیربکس گیربکس هلیکال با گیربکس هلیکال-حلزونی ترکیب شده است از این رو بازدهی این نوع گیربکس افزایش یافته است.
  • همچنین این نوع گیربکس دارای دور بالا در ابعاد کم می باشد.
  • از دیگر ویژگی های این نوع گیربکس می توان به حرکت نرم و بی صدای آن اشاره کرد.
  • در این نوع گیربکس قابلیت برگشت پذیری وجود ندارد.
  • طراحی این مدل گیربکس SEW کاملا منحصر به فرد است.
  • این گیربکس با کاهش دور قادر به تولید گشتاور مورد نیاز خروجی برای موتور مورد نظر می باشد و از آنجا که بازده این محصول فوق العاده است و دارای سرعت مختلف می باشد در بخش های مختلف صنعتی کاربرد دارد.
  • خرید گیربکس حلزونی sew از لحاظ اقتصای به صرفه است و استفاده از آن بسیار ساده می باشد.

مشخصات و ویژگی های گیربکس آویز sew
این نوع گیربکس SEW نیز دارای طراحی خاص و شکل ظاهری منحصر به فرد می باشد. از آنجا که این نوع گیر بکس از طریق پایه، فلنج B5 و فلنج B14 قابل نصب می باشددر مکان های خاص و محدود کاربرد دارد. همچنین به دلیل طراحی این نوع محصول گیربکس SEW در سایزها و طرح های مختلف می توان از آن در شرایط نامساعد نیز استفاده نمود. این مدل گیربکس دارای قابلیت تحمل بارهای محوری می باشد از این رو می توان از آن در شرایطی که بارهای محوری مورد نظر هستند استفاده نمود. موارد کاربرد این نوع گیربکس در جرثقیل، ماشین های هوادهی فاضلاب، ماشین کانوایر، همزن، صنایع شیمیایی، صنایع فولاد، گیربکس سقفی و غیره می باشند.

آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های مهم و قابل توجه انواع گیربکس SEW

مشخصات و ویژگی های گیربکس SEW مدل کرانویل

  • قدرت تراکم مدل گیربکس کرانویل sew بالا می باشد.
  • این نوع گیربکس دارای طول عمر بالاست.
  • دارای قابلیت بهره وری بیش از 90 درجه
  • چرخ دنده های این مدل گیربکس چندطبقه می باشند و در سرعت های خروجی پایین کاربرد دارند.
  • در مدل های مختلف و متنوع دو طبقه و سه طبقه تولید می شوند.

آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های مهم و قابل توجه انواع گیربکس SEW

عملکرد آن مداوم، مصرف انرژی کم، هزینه کم جهت تعمیر و نگهداری و بازدهی عالی از دیگر ویژگی ها و مشخصات عالی این نوع گیربکس تولید شده توسط شرکت گیربکس SEW می باشد.


کد خبرنگار : 16