تاریخ : 1397,پنجشنبه 04 بهمن23:20
کد خبر : 299638 - سرویس خبری : باشگاه نویسندگان

حامد محمودی؛

چند سوال از جناب صالحی

قدم نحس بازرسان آژانس بر محیط مقدس دانشگاه های کشور فقط و فقط یادآور از دست دادن عزیز ترین دانشمندان و فرزندان این مرز و بوم بوده و سوال اینجاست که دوباره قرار است کدامیک از دانشمندان این مملکت طعمه بی تدبیری و خودباختگی حضرات در این کشور شود؟!

خبرنامه دانشجویان ایران: حامد محمودی*// اخیرا جناب آقای دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی خبر بازرسی نمایندگان آژانس بین المللی انرژی اتمی از چندین دانشگاه کشور را تایید کرده اند و همچنین بیان داشته اند که این امری طبیعی است.

خبر ورود #جاسوسان_بازرس_نمای آژانس به دانشگاه ها و بازرسی از آنها نه تنها طبیعی نیست بلکه خبری ذلت بار است و توهین به حاکمیت کشورمان!

جناب آقای صالحی و دولت محترم باید جواب بدهند که تا چه حد قرار است در برابر زیاده خواهی های طرف مقابل در برجام تساهل به خرج دهند و عزت ملی کشورمان را لگدمال کنند؟!

قدم نحس بازرسان آژانس بر محیط مقدس  دانشگاه های کشور فقط و فقط یادآور از دست دادن عزیز ترین دانشمندان و فرزندان این مرز و بوم بوده و سوال اینجاست که دوباره قرار است کدامیک از دانشمندان این مملکت طعمه بی تدبیری و خودباختگی حضرات در این کشور شود؟!

اگر برخی در این کشور خواهان زندگی خفت بار هستند نباید در جایگاه های تصمیم گیری حضور پیدا کنند و عزت یک ملت را با وادادگی شان پایمال کنند.

جنبش راستین دانشجویی خواهان توقف این اقدامات ذلت بار از سوی دولت است و صراحتا اعلام میدارد دانشگاه ها نباید جولانگاه #جاسوسان_بازرس_نمای  آژانس‌ شود و عاملان این قضیه باید برکنار و محاکمه شوند.

* قائم مقام دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی


کد خبرنگار : 28