تاریخ : 1397,جمعه 12 بهمن18:07
کد خبر : 300593 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

قابل توجه داوطلبان؛

مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و علمی کاربردی تا ۱۳ بهمن

اصلاحات کد رشته محل‌های دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی - کاربردی برای بهمن ماه سال ۱۳۹۷ اعلام شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، به نقل از دانشجو، پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی مراکز و واحد‌های آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ در سال ۹۷ برای بار دوم تمدید شده است و داوطلبان تا شنبه ۱۳ بهمن ۹۷ فرصت دارند که با مراجعه به مراکز نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

اصلاحات مربوط به برخی از کد رشته محل‌ها و مراکز آموزشی در اطلاعیه امروز ۱۰ بهمن ماه ۹۷ منتشر شده است و متقاضیان می‌توانند ضمن مراجعه به اطلاعیه سازمان سنجش از رشته محل‌های جدید و اصلاحات مربوط به کد رشته محل‌های موسسات آموزشی مطلع شوند.

کد رشته محل‌های جدید به پذیرش در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی - کاربردی برای بهمن ماه سال ۱۳۹۷ اضافه شد.

علاقمندان به تحصیل در رشته‌های تحصیلی دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی مراکز و واحد‌های آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در بهمن ماه سال ۱۳۹۷، (اعم از داوطلبانی که در پذیرش دوره مهر ماه و یا مرحله تمدید پذیرش تکمیل ظرفیت مهرماه ثبت‌نام کرده و یا نکرده‌اند) می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

این کدرشته‌ها فقط ظرفیت خالی مانده مرحله تمدید پذیرش ثبت نام در مهر ماه سال ۱۳۹۷ را در بر می‌گیرد و شامل رشته محل‌هایی که ظرفیت آن‌ها تکمیل شده، نخواهد بود.