تاریخ : 1397,چهارشنبه 17 بهمن17:22
کد خبر : 301309 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

دسترسی دانشگاهیان فنی و حرفه‌ای به پایگاه علمی سیویلیکا فراهم شد

دانشگاه فنی و حرفه ای با انعقاد تفاهم نامه با پایگاه علمی سیویلیکا به عنوان پربازدیدترین سایت علمی ایران، دسترسی اساتید و دانشجویان این دانشگاه را به منابع علمی این پایگاه فراهم کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای؛ پیرو مذاکرات مرکز اسناد و انتشارات معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای و پایگاه علمی سیویلیکا به عنوان پربازدیدترین سایت علمی ایران، دسترسی اساتید، همکاران و دانشجویان این دانشگاه به منابع علمی این پایگاه فراهم شد.

دسترسی به پایگاه علمی سیویلیکا از طریق آی پی فراهم شده است و پژوهشگران در محل ۱۷۳ دانشکده و آموزشکده دانشگاه فنی و حرفه ای با مراجعه به وب سایت سیویلیکا به آدرسhttps://www.CIVILICA.com امکان دریافت رایگان فایل کامل مقالات داخلی نمایه شده و مقالات بین المللی را خواهند داشت.

پایگاه علمی سیویلیکا در حال حاضر امکان دریافت بیش از ۸۲۴۰۰۰ مقاله معتبر علمی داخلی را برای پژوهشگران دانشگاه فنی وحرفه ای فراهم آورده است و جدیدترین فراخوان‌های علمی و پژوهشی از طریق این پایگاه برای جامعه دانشگاهی کشور اطلاع رسانی می شود.

در طول دوره عضویت، دسترسی به تمام مقالات بین المللی (ISI) نیز برای تمام دانشکده ها و آموزشکده های دانشگاه فنی و حرفه ای در سراسر کشور فراهم است.