تاریخ : 1397,شنبه 20 بهمن14:06
کد خبر : 301498 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

کارکنان دانشگاه پیام نورحق برخورد و توهین به دانشجو را ندارند

رئیس دانشگاه پیام نور گفت:هیچ یک از نیروهای شاغل در دانشگاه پیام نوراجازه توهین و برخورد با دانشجویان را ندارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور با خبرگزاری فارس با اشاره به جایگاه مهم و ارزشمند قشر دانشجو افزود: رعایت اصول اخلاقی در محیط دانشگاه و حفظ مقام و شان دانشجویان از اهمیت به سزایی برخوردار است و همه نیروهای دانشگاه پیام نور باید به این موضوع توجه ویژه کنند.

وی اضافه کرد: رعایت اصول اولیه در آموزش عالی مقوله تربیت و اخلاق مداری است که در این رابطه باید همه کارکنان دانشگاه به دانشجویان احترام بگذارند و از هرگونه رفتار غیرمنطقی و غیراخلاقی بپرهیزند.

زمانی در پاسخ درباره برخورد ناشایست برخی ماموران حراست واحدهای دانشگاه پیام نور گفت: تاکید می‌کنم هیچ کدام از نیروهای دانشگاهی در تمامی واحدهای دانشگاه پیام نور در سراسر کشور اجازه توهین و برخورد را ندارند و هرگونه برخورد از سوی کارکنان این دانشگاه در بخش ‌های مختلف غیر قانونی است و حتی ماموران حراست نیز حق معرفی دانشجویان در این زمینه به کمیته انظباطی را ندارند.

رئیس دانشگاه پیام نور در پایان خاطر نشان کرد: اگر دانشجویی به برخورد هر یک از کارکنان دانشگاه پیام نور اعتراض دارد از طریق روابط عمومی یا در قالب ارسال نامه موضوع را به ما انتقال دهد تا در اولین فرصت به موضوع رسیدگی شود.