تاریخ : 1397,یکشنبه 21 بهمن15:50
کد خبر : 301627 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

رئیس دانشگاه آزاد تأکید کرد:

برخی دانشگاه آزاد را رقیب دولت می‌دانند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امیدواریم دوستان ما این دانشگاه را رقیب دولت نبینند بلکه ما در کنار دولت هستیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، به نقل از مهر، محمدمهدی طهرانچی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اظهار داشت: متأسفانه برخی مدیران دولتی اخلاقشان این‌گونه است که تنها منابع دولتی را با کیفیت می‌بینند.

وی افزود: امیدواریم دوستان ما دانشگاه آزاد را رقیب دولت نبینند بلکه این دانشگاه در کنار دولت است و نقش مؤثری در توسعه آموزش عالی کشور داشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: در نظام آموزش عمومی، آنچه مردمی است، همواره رتبه بالاتری داشته اما در آموزش عالی تصور بر این است که آنچه مردم هزینه آن را پرداخت می‌کنند، در رتبه دوم قرار دارد.

طهرانچی گفت: بسیار خوشحالیم که وزیر بهداشت پس از رأی اعتماد، ترجیح داد اولین حضور خود در افتتاح یک سرمایه ملی را به بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اختصاص دهد.

وی تصریح کرد: امروز دشمن می‌خواهد از طریق تحریم، فروش نفت را دچار مشکل کند اما مردم با بهره‌گیری از سرمایه‌های خود، به دنبال توسعه کشور هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه مولود انقلاب است، اظهار داشت: اگر امروز کشور جزو ۱۰ کشور اول دنیا در حوزه آموزش عالی است، دانشگاه آزاد سهم زیادی در کسب این رتبه داشته است.

طهرانچی افزود: در حال حاضر ۳۸ درصد آموزش عالی بر عهده دانشگاه آزاد است و این دانشگاه از مردم و برای مردم است.

وی عنوان کرد: اگر امروز بخواهیم بیمارستان فرهیختگان را قیمت گذاری کنیم، برای این بیمارستان هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: دشمن بر این خیال بود که مردم چهلمین سال پیروزی انقلاب را نخواهند دید اما مردم چهلمین سال و سال‌های دیگر پیروزی انقلاب را می‌بینند چرا که بر عهد خود پایبند هستند.