تاریخ : 1397,یکشنبه 21 بهمن21:02
کد خبر : 301651 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

دعوت جامعه اسلامی دانشگاه شهیدرجائی از مردم برای شرکت در راهپیمایی

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی ضمن اعلام حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، از آحاد ملت بزرگوار ایران به خصوص دانشجویان برای شرکت در این حضور الهی و آرمانی دعوت کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی طی بیانیه ای اعلام کرد: ما دانشجویان انقلابی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی نیز همچون ملت عزیز و فهیم ایران ، بار دیگر همگام با مردم همیشه در صحنه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و با اعلام حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، از آحاد ملت بزرگوار ایران به خصوص دانشجویان برای شرکت در این حضور الهی و آرمانی که بدون شک دشمن شکن و نمایش وحدت و یگانگی ملت ایران است ، دعوت بعمل می آوریم.

در این بیانیه آمده است: روز ۲۲ بهمن و راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است ؛ مظهر حضور مردمی و اراده و عزم ملی ملت ایران است که مرد و زن و پیر و جوان ، در همه شرایط به خیابان ها می آیند و خودشان را در سرتاسر کشور در مقابل چشم بینندگان قرار می دهند ؛ این خیلی با عظمت است »

مقام معظم رهبری
انقلاب اسلامی هدیه با ارزشی بود که خداوند کریم به ملتی عطا کرد که لیاقت آن ها آزادی و رهایی از چنگال استبداد و طاغوت بود. ملتی که بعد از ظهور اسلام بهترین مشی دین داری و ایمان به خداوند را سر لوحه امور خود قرار دادند و با احیای مذهب و اعتدال شیعه علوی و با در آغوش گرفتن مکتب بزرگ و فاخر اهل بیت تحت شدید ترین خفقان و فشار حکومت های استعمار و ظلم ، خالق بهترین نمونه اسلام مداری و مسلمانی شدند.

پیروزی انقلاب اسلامی مسبب پیشرفت کشور در همه ی عرصه ها بود و در کنار استقلال سیاسی ، دانشمندان جوان کشورمان در رشته های مختلف از قبیل پزشکی ، درمانی ، نانو ، هوافضا ، انرژی هسته ای که قبلا حق مسلم ما بود ، سلول های بنیادی ، تکنولوژی های روز نظامی و.... سنگرهای دانش را یکی پس از دیگری را فتح نمودند .

انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب عظیم فرهنگی است که اصلی ترین پیام آن ، بازگشت به شالوده انسانیت و حرکت بر مدار اخلاق الهی است ، همان که پیامبر اعظم اسلام بزرگ ترین هدف رسالت خود عنوان فرموده اند . یوم الله ۲۲ بهمن نقطه عظیمت ملت ایران به سمت جامعه مهدوی بوده است.

ملت عزیز ایران در یوم الله ۲۲ بهمن باید در کنار هم و با وحدت کلمه از طاغوت تبری جویند و با متمرکز کردن نیرو و توان خود به دشمن خارجی که در راس آن ها آمریکا و اسرائیل جنایتکار قرار دارد ، ضربه ای مهلک به این بدنه طاغوتی وارد نموده و تمام امید ها و نقشه های آنان را نابود و نقش بر آب کنند. مسئولین نیز باید قدر شناس چنین مردم فهیم و انقلابی باشند و با تمام قوا برای حل مشکلات به ویژه مشکلات معیشتی اقدام کنند.

مردم عزیز ما همیشه با هوشمندی و موقعیت شناسی خوبی که دارند ، زمانی که دشمن برهنه و بی نقاب در صحنه حضور دارد و زبان به تهدید و عربده کشی باز می کند ، با صفوف فشرده وحدت خود را به نمایش می گذارند.

ما دانشجویان انقلابی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی نیز همچون ملت عزیز و فهیم ایران ، بار دیگر همگام با مردم همیشه در صحنه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و با اعلام حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، از آحاد ملت بزرگوار ایران به خصوص دانشجویان برای شرکت در این حضور الهی و آرمانی که بدون شک دشمن شکن و نمایش وحدت و یگانگی ملت ایران است ، دعوت بعمل می آوریم.