تاریخ : 1397,سه شنبه 23 بهمن12:12
کد خبر : 301763 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

صدور دستور تحقیق جدید از نتانیاهو

قاضی ناظر حکومت رژیم صهیونیستی طی حکمی دستور آغاز تحقیق و تفحص درباره خرید هواپیمای شخصی نتانیاهو، نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی را صادر کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، به نقل از باشگاه خبرنگاران، یوسف شاپیرو، قاضی ناظر حکومت رژیم صهیونیستی به ناظر دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی در دفترش دستور آغاز تحقیق و تفحص گسترده را در خصوص خرید هواپیمای شخصی برای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را صادر کرده است.

روزنامه عبری زبان هاآرتص، روز دوشنبه نوشت این دستور در پی دریافت شکایت های متعدد در خصوص این پرونده از سوی شاپیرو صادر شده است و شامل تحقیق و تفحص درخصوص ضرورت و هزینه های خرید برای تصویب بودجه این پروژه می شود. قاضی این پرونده از تمام طرف های مرتبط با این پرونده خواسته است با کارمندانی که موظف شده اند در این خصوص، تحقیق را آغاز کنند نهایت همکاری را داشته باشند.

گفتنی است در حال حاضر چهار پرونده قضای با عناوین هزار تا چهار هزار در دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی در جریان است و این پرونده پنجمین پرونده وی خواهد بود. براساس آخرین نظرسنجی ها در صورت صدور احکام این پرونده ها پیش از انتخابات زودرس کِنِسِت رژیم صهیونیستی، آرا حزب نتانیاهو کاهش چشمگیری خواهد داشت.