تاریخ : 1397,چهارشنبه 24 بهمن23:15
کد خبر : 302026 - سرویس خبری : دریافت کتاب

کتاب برنامه‌نویسی جاوا ویرایش ۹ +دانلود

دوست دارید قدرت واقعی جاوا در ارتباط با طراحی برنامه‌های مدرن امروزی را به خدمت گرفته و بر مبنای جدیدترین قابلیت‌های روز دنیای فناوری به توسعه‌ نرم‌افزارها بپردازید؟ اگر این‌گونه است باید به سراغ نگارش 9 زبان برنامه‌نویسی جاوا بروید. نسخه جدید زبان جاوا به شما اجازه می‌دهد در بازه زمانی کوتاه‌تری پروژه‌های برنامه‌نویسی را بر مبنای بهترین قابلیت‌های اضافه شده به این زبان به سرانجام برسانید.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اما برای نیل به این هدف به یک منبع آموزشی خوب نیاز دارید. کتاب برنامه‌نویسی جاوا ویرایش 9 که به همت انتشارات Cengage Learning و قلم جویس فارل نگارش شده است، به این نیاز شما پاسخ می‌دهد.

نام کتاب: Java Programming, 9th Edition

ناشر: Cengage Learning

نویسنده: جویس فارل (Joyce Farrell)

سال انتشار: 2018

شابک: 13: 9781337397070

تعداد صفحات: 870 صفحه

دانلود

شرح مختصری از کتاب
توسعه‌دهندگانی که تمایل دارند برنامه‌های سازمانی بزرگی را ایجاد کرده یا مهم‌تر از آن برای اکوسیستم اندروید برنامه‌نویسی کنند پیش از آن‌که به سراغ زبان‌هایی همچون کوتلین بروند، ابتدا جاوا را آزمایش می‌کنند. حتا اگر در زمینه برنامه‌نویسی به ویژه با زبان برنامه‌نویسی جاوا تازه‌کار هستید، بازهم یک منبع آموزشی خوب می‌تواند شما را با اصول اساسی این زبان آشنا کرده و مفاهیم مرتبط با شی‌گرایی و برنامه‌نویسی ساخت یافته را به شما نشان دهد. منبعی که پیشنهاد می‌کنیم برای این آموزش از آن استفاده کنید، کتاب برنامه‌نویسی جاوا نگارش 9 است. این کتاب در 15 فصل به شما اصول اولیه کار با زبان جاوا را نشان می‌دهد.

در فصل اول کتاب با ترمینولوژی برنامه‌نویسی و مقایسه‌ای میان برنامه‌نویشی شی‌گرایی و برنامه‌نویسی رویه‌ای آشنا خواهید شد. در ادامه ویژگی‌های کاربردی زبان جاوا بررسی می‌شود. در فصل دوم با نحوه تعریف ثابت‌ها و متغیرها در جاوا آشنا خواهید شد. این فصل به شما نشان می‌دهد که چگونه از نوع‌های داده‌ای، صحیح، کاراکتری، رشته‌ها، عملگرهای ریاضی، تبدیل نوع‌ها به شکل صریح و... استفاده کنید. در فصل سوم با متدها، کلاس‌ها و اشیا، نحوه اضافه کردن پارامتر به اشیا، نحوه تعریف اشیا و.... آشنا خواهید شد. در فصل چهارم کتاب با مفاهیم پیشرفته‌تری همچون بلوک‌ها و میدان دید متدها، نحوه ساخت و فراخوانی سازنده‌ها، فیلدهای ایستا، کلاس‌های تودرتو و... آشنا خواهید شد. در فصل پنجم با دستورات شرطی، دستور switch، عملگرهای منطقی و... آشنا می‌شوید. در فصل ششم با نحوه ساخت حلقه‌ها و انواع مختلفی از دستورات ایجاد کننده حلقه‌ها آشنا می‌شوید.

در فصل هفتم با کاراکترها، رشته‌ها و StringBuilder آشنا خواهید شد. فصل هشتم به سراغ مبحث آرایه‌ها رفته است. این فصل به شما نشان می‌دهد که چگونه آرایه‌ها را ایجاد کرده، جست‌وجویی درون آرایه‌ها انجام داده و آرایه‌ها را به متدها ارسال کرده یا از متدها دریافت کنید. فصل نهم مفاهیم پیشرفته مرتبط با آرایه‌ها همچون آ‌رایه‌های چندی بعدی را بررسی کرده است. فصل دهم به سراغ مبحث وراثت رفته است. فصل یازدهم مباحث پیشرفته‌تر آرایه‌ها همچون انتزاعی بودن را بررسی کرده است. فصل دوازدهم به مدیریت خطاها و استثناء‌ها پرداخته است.

فصل سیزدهم نحوه کار با فایل‌ها و کلاس‌هایی که برای خواندن یا نوشتن داده‌ها به فایل‌ها در دسترس قرار دارند را بررسی کرده است. فصل چهاردهم مولفه‌ Swing را بررسی کرده است. فصل پانزدهم به شما نشان می‌دهد که Java FX چیست، چرخه عمر برنامه‌های JAVAFX به چه ترتیبی است و چگونه می‌توانید از Scene Builder برای ساخت برنامه‌های JAVAFX استفاده کنید. فصل‌های اضافی کتاب در ارتباط با فرمت‌بندی خروجی‌ها، کار با پلتفرم جاوا، نحوه نمایش داده‌ها و نحوه تولید اعداد تصادفی توضیحات تکمیلی را ارائه می‌کنند.