تاریخ : 1397,دوشنبه 06 اسفند16:44
کد خبر : 303456 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

متخصصان بخش خصوصی چگونه آموزش و مهارت را بومی می‌کنند

آیلتس، کمبریج و تافل واژه هایی هستند که دغدغه زبان آموزان است. اغلب این داوطلبان برای دستیابی به آموزش و آزمون باید متحمل هزینه های سنگین شوند. انتخاب موسسه آموزشی حرفه ای نیز یکی از همین دغدغه هاست.

خبرنامه دانشجویان ایران: متخصصان بخش خصوصی چگونه آموزش و مهارت را بومی میکنند؟ گزارشی خواندنی از فعالیتهای موسسه زبان نگار در اجرای آزمونهای تافل در نقاط مختلف کشور

در مقطع زمانی امروز، که خروج نخبگان از کشور و فعالیتهای ارزبر یکی از دغدغه های کارشناسان و صاحبنظران شده است، هستند فعالان بخش خصوصی که علاوه بر فعالیتهای اقتصادی و کارآفرینی توانسته اند از خروج ارز از کشور جلوگیری کنند و نخبگان را در داخل کشور از موهبت آموزش بهره مند نمایند.

دانشجویان، فارغ التحصیلان و نوجوانانی که برای آینده خود و کشورشان برنامه دارند و برای رسیدن به اهدافشان باید از برخی آموزشهای تکمیلی نیز بهره بگیرند.

آیلتس، کمبریج و تافل واژه هایی هستند که دغدغه زبان آموزان است. اغلب این داوطلبان برای دستیابی به آموزش و آزمون باید متحمل هزینه های سنگین شوند. انتخاب موسسه آموزشی حرفه ای نیز یکی از همین دغدغه هاست.

برگزاری آزمون تافل در کشورهای همسایه، معضلی بود که زبان آموز را از ادامه راه منصرف میکرد. صرف هزینه های سنگین و پرداخت هزینه ها با ارز خارجی آنقدر گران تمام میشد که فقط تعداد محدودی از زبان آموزان از عهده آن برمی آمدند.

این در حالیست که آموزش موهبتی است که نمیتوان آنرا از جامعه بشری دریغ کرد. و در آموزه های دینی ما نیز برآن تاکید شده است. همه ما با این جمله پیامبر اسلام(ص) آشناییم که میفرمایند: "دانش را بیاموزید ولو در چین".

درمیان اخبار این روزها، خبری چشممان را گرفت و برآن شدیم تا بیشتر از کم و کیف آن باخبر شویم و گفتگویی داشتیم با مدیران موسسه ای که توانسته مرزها و خروج ارزها را از مسیر آموزش حذف نماید.

تافل سنترزبان نگار مجری رسمی برگزاری  TOEFL-GREیک مرکز تخصصی است با سابقه دودهه آموزش، با هدف پاسخگویی به نیاز جامعه آموزشی کودکان و نوجوانان ، موفق شده کمبودهای دریافت مدارک معتبر بین المللی زبان برای قشر کودک ونوجوان کشور را رفع کند.

درواقع زبان نگار با برگزاری دوره های آموزش و آزمونهای آزمایشی از نقطه آغاز تا پایان، زبان آموزان را همراهی مینماید.

موسسه ای که با دریافت مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و  ارشاد اسلامی شروع به کار کرده و با تدوین سلسله برنامه های سنجیده و علمی برای آزمون های مختلف مورد نظر سفارتخانه ها به این رویکرد ادامه کار داده است.

اما این تنها دلیل ما برای پررنگ کردن یک تیتر خبری نبود آنچه ما را جذب خود نمود برگزاری دوره های آموزشی، آزمونهای آزمایشی رایگان و آزمون اصلی تافل کودک ونوجوان برای شهرهای مختلف کشور بوده است.

خیلی تعجب کردیم وقتی فهمیدیم این آزمونها در شهرهای اصفهان، کرمان، اراک، یزد، تبریز، ارومیه، کردستان، ساری، تنکابن و سیرجان در سال 1396 برگزار شده است.

یعنی کودکان و نوجوانان توانسته اند بدون طی مسافت و در شهرهای خودشان در این آزمون رسمی کشور شرکت کنند.

پس میتوان با صرف هزینه های حساب شده و با بهره گیری صحیح از تکنولوژی های روز خدمات را تا درب خانه ها برد. میتوان از مهاجرت به شهرها و کشورها جلوگیری کرد. میتوان از آسیبهای محرومیت از تحصیل پیشگیری کرد. همه این توانستن ها اراده و عزم جدی میخواهد همان اراده ای که توانسته مدیران موسسه زبان نگار را به تلاش برای ایجاد فرصت برابر آموزش مصمم نماید.

ما نیز رسالت خود را برای معرفی این موسسه بکار گرفته ایم و تلاش میکنیم همواره جوانان و علم آموزان کشورمان را در جریان آخرین رویدادهای این موسسه قرار دهیم.

از جایی که ایستاده اید تا کسب مدرک جهانی همین یک کلیک را فاصله دارید:

اموزشگاه زبان زبان نگار


کد خبرنگار : 16