تاریخ : 1397,یکشنبه 19 اسفند17:09
کد خبر : 305088 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

با شرکت ۸۰ دانشجو؛

اردوی زیارتی راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی برگزار شد

اردوی زیارتی و تربیتی راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی با نام کاروان شهید راه بصیرت شهید دکتر دیالمه برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، اردوی زیارتی و تربیتی راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی با نام کاروان شهید راه بصیرت شهید دکتر دیالمه در تاریخ ۷اسفند لغایت ۱۱ اسفند در مناطق کربلای ایران (استان‌های خوزستان و ایلام) به همراه حدود ۸۰ دانشجو از دانشجویان پسر این دانشگاه به همراه چند تن از مسئولین دانشگاه برگزارشد.

در این سفر نورانی که به میزبانی شهدای دفاع مقدس برگزار شد، دانشجویان در روز اول مناطق و یادمان‌های شهید تندگویان، گلزار شهدای آبادان، نهرخین و شملچه زیارت کردند با روایت گری آقایان صادقی (مسئول یادمان شهید تندگویان) جناب آقای ملا صالح (از جمله رزمندگان و اسرای ۸ سال دفاع مقدس) و جناب آقای صدقی (از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس و راوی کاروان شهید دیالمه) با مناطق مذکور آشنا شدند.

همچنین دانشجویان دانشگاه علوم قضایی در روز دوم از سفر نورانی و معنوی راهیان نور از یادمان‌های پاسگاه زید، طلائیه و منطقه‌ی هور (موقعیت عاشورا) بازدید کردند و در منطقه‌ی موقعیت عاشورا (منطقه شط علی) در رزمایش و مانور ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ شرکت کردند.

همچنین دانشجویان در روز سوم از مناطق زیارتی شهدای هویزه، کانال کمیل و فکه بازدید و با حماسه آفرینی‌های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس آشنا گشتند.

در پایان در این سفر بابرکت تلاش شد دانشجویان با نقش خود را در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی و چگونگی تلاش در جهت تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی آشنا شوند. همچنین تلاش شد با بازخوانی بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری دانشجویان با افق دید معظم له و جایگاه خود در تحقق بیانیه مذکور آشنا شوند.