تاریخ : 1397,سه شنبه 28 اسفند19:41
کد خبر : 306194 - سرویس خبری : یادداشت

سجاد بلوکات

زنده‌باد شکل کار

اینکه 90 موفق بود یا نه خود بحث دیگری است. با این همه سر و صدا ایا 90 در موضوع عدالت خواهی صرف توانست موفق شود؟ اگر می شد ایا بعد 19 سال از پخش این برنامه رییس هییت فوتبال قم جرئت داشت با پول بیت المال برای خود تیگو5 بخرد؟ سبک هوچی گر عادل فردوسی پور تنها جگر خنک کن مردم شده مثل صدرالساداتی بدون پیش برد اهداف. تازه بماند او پروژه های سیاسی خودش را هم جلو میبرد رجوع شود ب ماجرای پلاسکو

خبرنامه دانشجویان ایران: سجاد بلوکات// اول:: شما برای انتقاد از مدیر شبکه سه، به او یاداوری می کنید که وقتی بچه بود عادل در شبکه سه برنامه داشت. شما با این منطق میتوانید انتقادات به اقای جنتی رو هم جواب بدید چرا که وقتی مثلا اقای تاج زاده در حال شیرخوردن بود ایشون داشت مبارزه می کرد پس نباید حرفی بزنه.

دوم:: عادل به ما هو عادل اهمیت نداره. آنجایی اهمیت پیدا می کند که قرار است نقد یک اتفاق باشد. اینکه مدیر شبکه نباید کسی که اینقدر برنامه اش بیننده دارد را از شبکه بیرون کند. اول اینکه عادل میتوانست مدیریت در شبکه سه یا ورزش را انتخاب کند دایره اثرگذاری اش با یک سری برنامه های دیگر ادامه دهد. هرچند از نظر من کسی که به هیچ عنوان حتی در تایم بندی برنامه نمیخواد در چارچوب سیاست ها قرار بگیرد و بارها در انتن زنده کار خود را جلو برده(این یک مصداق کوچک است) نیازی نیست برای دلجویی ازش در شبکه سه یا ورزش مدیریت بگیرد ولی تصمیم مدیریت این بود. اما در فرض دوم که عادل مدیریت را قبول نکرد آیا به صرف اینکه یک برنامه پربیننده است باید هیچ سازوکاری را نپذیرد؟ مثالی بزنم ایا نمی شد دولت روحانی که وزیر بهداشت دولت سابق را به دلیل اینکه از نظر بخشی از مردم کارامد است نگه دارد؟ کسی از جابجایی این افراد به او خرده گرفت؟روحانی سیاست های خودش را داشت و این حق هرمدیری است.

سوم:: اینکه 90 موفق بود یا نه خود بحث دیگری است. با این همه سر و صدا ایا 90 در موضوع عدالت خواهی صرف توانست موفق شود؟ اگر می شد ایا بعد 19 سال از پخش این برنامه رییس هییت فوتبال قم جرئت داشت با پول بیت المال برای خود تیگو5 بخرد؟ سبک هوچی گر عادل فردوسی پور تنها جگر خنک کن مردم شده مثل صدرالساداتی بدون پیش برد اهداف. تازه بماند او پروژه های سیاسی خودش را هم جلو میبرد رجوع شود ب ماجرای پلاسکو

چهارم:: عادل فردوسی پور ثمره 20 سال اشتباه مدیریتی است. هیچ جای دنیا اجازه نمی دهد فردی بزرگتر از یک مجموعه تصمیم بگیرد حتی اگر عقبه حامی 20 میلیونی داشته باشد اگر قرار به آنارشیسم باشد باید هیچ سنگی رو سنگ دیگر نماند شما هم دوست دارید به حرفای رییستان گوش ندهید هشت صبح پا نشید کار خود را بکنید ایا امکان دارید؟ شکل کار عادل در مظلوم نمایی، شکل کار حامیان سلبریتی اش در شخصیت گرفتن در پس این حمایت و شکل کار سیاسی ها در پوشاندن گند 6 ساله شان همگی تمام می شود اما شکل کارهای بعدی ادامه دارد این رسم سوژه پروری روزانه در کشور ماست.