تاریخ : 1398,جمعه 02 فروردين10:42
کد خبر : 306345 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

جاده سوادکوه تا اطلاع ثانوی مسدود است

رئیس پلیس راه مازندران بازگشایی جاده چالوس و مسدود بودن جاده سوادکوه بر اثر ریزش کوه در منطقه پیچ آینه خبرداد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: کوه در جاده چالوس محدوده کله قندی ریزش کرده بود که با تلاش راهداران و ماموران انتظامی استان این مسیر بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه جاده سوادکوه محدوده پیچ آینه بر اثر ریزش کوه تا اطلاع ثانوی بسته است، افزود: منطقه پیچ آینه در جاده سوادکوه از مازندران به تهران مسدود است و راهداران و ماموران انتظامی در حال بازگشایی و پاکسازی این مسیر هستند.

وی افزود: از لحاظ شرایط آب و هوایی ، هوای استان در ارتفاعات جاده هراز  محدوده لاریجان ، بارش خفیف برف و جاده‌های کیاسر، رامسر و آمل بارش باران گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون امد و شد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، چالوس، هراز و کیاسر محدوده روستای سرکت  نیمه سنگین، پرحجم و روان است.

سرهنگ قدمی افزود: آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده‌های جاده کرج – چالوس و هراز از امروز تا ساعت ۱۲ شب شنبه ۳ فروردین ماه ممنوع شد.

وی گفت: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.