تاریخ : 1398,سه شنبه 06 فروردين13:43
کد خبر : 306621 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

بارندگی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد سه برابر استان فارس

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارندگی‌ها در این استان سه برابر استان فارس بوده اما خوشبختانه تاکنون تلفات جانی در استان نداشته‌ایم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که از قبل  بارش‌ها تاکنون پای کار بوده و ۳۶ ساعت خواب و استراحت را برای آسایش و آرامش مردم کنار گذاشته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: بارندگی‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد از روز گذشته آغاز شده و به شدت هم ادامه دارد

وی تصریح کرد: بارش‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد سه برابر استان فارس بوده اما خوشبختانه تاکنون خسارت جانی نداشتیم و شدت بارش‌ها موجب خسارت در اراضی کشاورزی و تاسیسات و راه‌ها شده است.

وی در پاسخ به این سوال که تاکنون بیشترین بارش‌ها در کدام شهرستان بوده، گفت: بیشترین بارش‌ها در شهرستان بویراحمد ثبت شده ضمن اینکه بیشترین خسارت در حوزه‌ راه‌های روستایی است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دستگاه‌های عضو شورای مدیریت بحران استان در آماده‌باش کامل هستند و تا پایان بارش‌ها در کنار مردم خواهند بود.