تاریخ : 1398,سه شنبه 06 فروردين20:40
کد خبر : 306666 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

گروه‌های جهادی بسیج به یاری آسیب‌دیدگان سیل شیراز شتافتند

مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی گفت: جهادگران بسیجی متشکل از دانشجویان و اقشار مختلف با انجام خدمات مختلف و همچنین توزیع غذای گرم به کمک آسیب دیدگان سیل شیراز شتافتند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ صادق مفرد، مسئول مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: همزمان با بارش شدید باران و سیل در برخی مناطق کشور، گروه‌های مختلف جهادی از سراسر کشور به یاری حادثه دیدگان شتافتند و در همین راستا پس از اتفاقات تلخ شیراز بیش از ۲۲ هزار عدد غذای گرم و ۲۱۰۰ عدد کنسرو توسط گروه‌های جهادی میان حادثه دیدگان و مسافران توزیع شد.

مفرد تاکید کرد: همچنین جهادگران بسیجی با انجام امورات فنی خودرو از جمله صافکاری، مکانیکی به مسافران حادثه دیده کمک کردند.

مسئول مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی اضافه کرد: اسکان بیش از ۱۹ هزار و ۳۰۰ مسافر، توزیع ۱۷ هزار پتو میان آسیب دیدگان هم از دیگر اقدامات جهادگران بسیجی در شیراز است.

وی افزود: جهادگران بسیجی همچنین با لایروبی تعداد ۲۷۴ خانه که مورد هجمه سیل قرار گرفته بود به مردم یاری رساندند. همچنین امدادرسانی به مصدومین و انتقال از خطرسیل توسط هزار ۵۳۰ نفر از جهادگران از اقدامات دیگری بود که در شیراز صورت گرفت.

مفرد گفت: همچنین جهادگران بسیجی با در اختیار قراردادن اماکن سپاه ازجمله کانونها، سالن ورزشی، حسینیه و۰۰۰ به مسافرین خدمات رسانی کردند.