تاریخ : 1398,یکشنبه 18 فروردين11:46
کد خبر : 307502 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

آخرین وضعیت تأمین شیر خشک برای مناطق سیل‌زده

مدیرکل مواد غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: با برنامه‌ریزی مناسبی که برای تأمین شیرخشک مورد نیاز این مناطق صورت گرفته است خوشبختانه کمبود شیر خشک در این مناطق نداریم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، وحید مفید مدیرکل مواد غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو در خصوص آخرین وضعیت تأمین شیر خشک برای مناطق سیل‌زده توضیح داد: با برنامه‌ریزی مناسبی که برای تأمین شیرخشک مورد نیاز این مناطق صورت گرفته است خوشبختانه کمبود شیر خشک در این مناطق نداریم.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته تمام مناطق سیل‌زده مقدار شیر خشک مورد نیاز منطقه را به سازمان غذا و دارو اعلام می‌کنند و این سازمان نیز با هماهنگی با کارخانه‌های تولیدکننده اقلام مورد نیاز را به مناطق ارسال می‌کند.

مدیرکل مواد غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو تصریح کرد: اقلام مورد نیاز برای استان‌ گلستان ارسال شده است و اکنون در حال پیگیری شیرخشک مورد نیاز استان‌های لرستان و خوزستان هستیم تا مردم این مناطق با مشکل مواجه نشوند.

مفید گفت: حدود سه‌هزار قوطی شیرخشک به تازگی برای این مناطق ارسال شده است و با توجه به شرایط خاص نگهداری این ماده غذایی، شیرخشک بر حسب نیاز اعلام شده به این مناطق ارسال می‌شود.