تاریخ : 1398,دوشنبه 19 فروردين01:55
کد خبر : 307647 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

وعده طهرانچی به دانشجویان سیل‌زده دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه برنامه جدی برای حمایت از دانشجویان سیل‌زده داریم، گفت: به هیچ وجه الان مطالبه شهریه نخواهد شد و تخفیف‌هایی هم اعمال می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، محمدمهدی طهرانچی بعدازظهر یکشنبه در جریان بازدید از مناطق سیل زده پلدختر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز وارد شهر پلدختر شدیم و از مناطق بازدید کردیم، اظهار داشت: دانشگاه آزاد در همه شهرها گسترده است، مرکز ما در پلدختر به عنوان ستاد مدیریت بحران استفاده می‌شود، پشتوانه نیروهای جهادی و امکانات گسترده‌ای داریم که به این موقع باید به کم بیاوریم.

وی با بیان اینکه دغدغه مردمی که فرزندانشان دانشجو و یا کنکوری هستند را شنیدیم، تصریح کرد: دانشگاه با درک این مسائل همراه سیل زدگان خواهد بود، به هیچ وجه الان مطالبه شهریه را نخواهیم داشت و تخفیف‌هایی را حتماً اعمال می‌کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: برنامه جدی را برای حمایت از دانشجویان سیل زده خواهیم داشت.

طهرانچی ادامه داد: پدری امروز به من مراجعه کرد و دغدغه کنکور فرزند خود را داشت، در شورای سنجش و پذیرش که وزیر علوم هستند این مسئله را مطرح می‌کنیم، خانه از بین رفته اما آینده و امید به آینده در بین جوانان و مردم هست و ما باید کمک کننده باشیم.

وی با بیان اینکه کمک‌های آنی را هم باید داشته باشیم، از لحاظ علمی به کمک شهر بیاییم برای ساخته شدن شهر تصریح کرد: ‬همین امروز متخصصان باید بیایند و وضعیت را ببینند، ملت ما ملت جهادی و با مسئولیتی است؛ ‬ ۲ میلیون دانشجو و عضو هیئت علمی و کارمند داریم که بسیار مطرح کردند چگونه کمک کنند به سیل زدگان، در این راستا ماشین آلات و کمک‌های دانشگاه آزاد را فردا در منطقه مستقر می‌کنیم.