تاریخ : 1398,دوشنبه 19 فروردين22:15
کد خبر : 307776 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی یاسوج سم‌پاشی شدند

به همت مدیریت امور دانشجویی و همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، در تعطیلات نوروز تمامی خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه سم پاشی شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به همت مدیریت امور دانشجویی و همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، در تعطیلات نوروز تمامی خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه سم پاشی شد.

جمشید محمدی، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: خوابگاه‌های دانشجویی یکی دیگر از مکان‌های عمومی می‌باشد که باید از لحاظ بهداشت مورد اهمیت و توجه قرار گیرد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مطرح کرد: خوابگاه‌های دانشجویی ما که قدیمی هستند بیشتر در معرض وجود آفات قرار دارند، که بهداشت محیطی و بهداشت فردی در خوابگاه اگر به درستی انجام شود مکان مورد نظر دچار آفت و حشرات نمی‌شود.

وی افزود: افرادی که در خوابگاه زندگی می‌کنند، گاهی اوقات وسایلی را از محل زندگی خود انتقال داده و به مکان عمومی خوابگاه می آورند که امکان دارد آن وسایل نیز آفت زده باشند، پس قبل از ورود هر گونه وسایل حتما آن را از لحاظ بهداشتی چک کنید تا دیگر وسایل آلوده نشوند.

محمدی تصریح کرد: نظارت برفرایند سمپاشی، نوع مواد مصرفی، نحوه اجرای کارو... با هماهنگی ومشاوره با کارشناس بهداشت محیط معاونت ومسئول خوابگاه صورت گیرد.