تاریخ : 1398,دوشنبه 26 فروردين18:45
کد خبر : 308660 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

رئیس دانشگاه آزاد تاکید کرد:

اگر سپاه نبود در منطقه امنیت وجود نداشت

رئیس دانشگاه آزاد گفت: امروز به جرأت می‌توان گفت اگر سپاه نبود در منطقه ما امنیت وجود نداشت.

 به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، محمدمهدی طهرانچی صبح امروز در مراسم «من هم یک سپاهی هستم» در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد گفت: در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی آمریکا که خود را داعیه دار رهبری جهان و تمدن غرب می‌داند تنها یک مقابل برای خود می بیند و آن انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری است.

وی افزود: دشمنان فکر نمی‌کردند ایران اسلامی تبدیل به کشوری شود که مستضعفان دل به آن بسته اند. در واقع نظام جمهوری اسلامی توانست پایه گذار حرکت نوین اسلامی در جهان باشد که این حرکت برای دنیای سلطه قابل تحمل نیست.

رئیس دانشگاه آزاد اظهار داشت: زمانی که دشمنان دیدند جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف علمی و تحقیقاتی در حال پیشرفت است دست به تحریم دانشگاه‌ها زدند و برای اولین بار دانشگاه‌های ما در لیست تحریم قرار گرفتند.

طهرانچی اظهار داشت: همچنین نظام سلطه اقدام به قطع ارتباط علمی و حتی چاپ نکردن مقالات دانشمندان ایران در مجلات دست زد.

وی تصریح کرد: همچنین دشمن طی سال‌های گذشته اقدام به ترور دانشمندان علمی کشور کرد تا ایران نتواند در عرصه‌های علمی فعالیت کند.

رئیس دانشگاه آزاد افزود: امروز به جرأت می‌توان گفت اگر سپاه نبود در منطقه ما امنیت نیز نبود و اگر سپاه نبود عصبیت جاهلی و لشکر شیاطین در منطقه غالب می‌شدند.

وی تاکید کرد: از نگاه دشمنان داعشیان حاکمیت تروریست نیستند و به دنبال جلوگیری فعالیت این تروریست‌ها نیز نبودند اما همه در منطقه از جمله سوریه، لبنان و یمن دیده اند که تروریست چیست و نجات بخش آنها از تروریست چه کسی است.

طهرانچی خاطرنشان کرد: امروز اگر گرد هم آمدیم برای این است که بگوییم سپاهی یک منش و روش است و در پای انقلاب اسلامی ایستاده ایم. در واقع ما ایرانیان یکپارچه سپاهی هستیم.

وی افزود: اگر به سپاه اینگونه تهمت نمی‌زدند و اگر دانشگاه‌های ما را تحریم نمی‌کردند شک می‌کردیم که راه را اشتباه رفته ایم اما اکنون می‌دانیم راه درست را انتخاب کرده ایم.