تاریخ : 1398,سه شنبه 27 فروردين02:09
کد خبر : 308677 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

قول مساعد مسئولان استانداری لرستان به دانشجویان

مسئولان استانداری لرستان در واکنش به تجمع دانشجویان دانشکده پرستاری پلدختر در اعتراض به تشکیل کلاس‌ها، به دانشجویان قول مساعد دادند که تا هفته آینده در این مورد تصمیم‌گیری می‌کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یکی از دانشجویان دانشکده پرستاری پلدختر در گفتگو با خبرگزاری دانشجو گفت: وضعیت منطقه سیل زده پلدختر در حالت عادی قرار ندارد و نمی توان کلاس‌ها را در این شهر تشکیل داد؛ اما مسئولان با اصرار قصد تشکیل کلاس‌ها در این شهر دارند. در همین راستا چهارشنبه هفته گذشته در تجمعی اعتراض خود را در این خصوص به گوش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان رساندیم.

وی افزود: در این تجمع هیچ صحبت یا شعاری داده نشد و معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان به ما قول داد که کلاس‌ها در پلدختر تشکیل نمی‌شود و دانشجویان این دانشکده را به دانشکده خرم آباد، الیگودرز و بروجرد انتقال می‌دهیم؛ اما در روز پنج شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کردند که کلاس‌ها در شهر پلدختر تشکیل می‌شود.

این دانشجو ادامه داد: وضعیت منطقه سیل زده پلدختر در حالت عادی قرار ندارد و نمیتوان کلاس‌ها را در این شهر تشکیل داد؛ اما مسئولان با اصرار قصد در تشکیل کلاس‌ها در این شهر دارند.

وی تصریح کرد: در همین رابطه روز شنبه در تجمعی مجدد با شعار‌هایی به تشکیل کلاس‌ها در شهر پلدختر اعتراض کردیم؛ اما مسئولی پاسخگوی اعتراض ما نبود. به همین علت به سمت استانداری استان لرستان رفتیم و اعتراض خود را به گوش مسئولان استانداری رساندیم و از سوی معاونت سیاسی استانداری به ما قول دادند که در هفته آینده جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه و دانشجویان برگزار شود و در رابطه با تشکیل کلاس‌ها در شهر پلدختر تصمیم گیری شود.