تاریخ : 1398,جمعه 30 فروردين16:30
کد خبر : 309072 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

وزیر اطلاعات: در سال گذشته با ۱۱۴ تیم تکفیری مقابله شد

حجت الاسلام سید محمود علوی گفت: در یک سال گذشته با ۱۱۴ تیم تکفیری و ۱۱۶ تیم مرتبط با منافقین، چهار تیم ضد انقلابی، ۳۸۰ تیم قاچاق مواد مخدر و ۱۸۸ تیم عملیاتی خنثی شده است و آخرین آنها دستگیری چهار نفر در جنوب غرب کشور به کشف ۱۵ هزار فشنگ کلاشینکف از آنها بوده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمود علوی وزیر اطلاعات ظهر امروز در سخنان خود پیش از خطبه های نماز جمعه تهران، گفت: در اسلام، حکومت و امامت برای مردم است. خداوند ابراهیم را با امتحانات سختی آزمود و زمانی که قابلیت او برای امامت روشن شد خداوند به او گفت که ابراهیم من تو را برای مردم امام قرار دادند.

وزیر اطلاعات بیان داشت: دموکراسی حکومت مردم بر مردم را مطرح می‌کند اما اسلام حکومت بندگان صالح را برای مردم مطرح می‌کند. در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای همه مردم است از جمله وزارت اطلاعات برای شما مردم عزیز است و برای شما مردم عزیز و در خدمت شما مردم است. کار اطلاعاتی در وزارت اطلاعات بر اساس احکام شرعی، اخلاق نبوی، قانون اساسی و مبتنی بر رهنمودهای امام راحل و تدبیرهای مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته با ۱۱۴ تیم تکفیری و ۱۱۶ تیم مرتبط با منافقین، چهار تیم ضد انقلابی، ۳۸۰ تیم قاچاق مواد مخدر برخورد شده و عملیات  ۱۸۸ تیم عملیاتی خنثی شده است و آخرین آنها دستگیری چهار نفر در جنوب غرب کشور به کشف ۱۵ هزار فشنگ کلاشینکف از آنها بوده است.