تاریخ : 1398,شنبه 31 فروردين03:06
کد خبر : 309100 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

احتمال حضور روحانی در مناطق سیل‌زده ایلام

استاندار ایلام گفت: رئیس جمهور فردا «‌شنبه ۳۰ فرودین ماه»‌ از مناطق سیل‌زده استان بازدید می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، قاسم سلیمانی دشتکی ظهرامروز در سخنرانی خود پیش از خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: تغییرات مدیریتی لازمه مدیریت و تاثیرگذار در توسعه ایلام است و گردش نخبگان در سطح مدیران استان ایلام امری بدیهی است و هر مدیری در مدت زمان خاص اگر توان و و کارایی لازم را داشته باشد ارتقای وی ضروری است.

وی گفت: تغییرات مدیریتی موجب اعتلای سیستم اداری استان و پیش برنده توسعه استان ایلام است.

استاندار ایلام در ادامه به روند تغییرات مدیریتی در حال انجام استان ایلام گفت: تغییرات و آمدن و رفتن‌ها امری طبیعی است و نباید تغییرات مدیریتی را به عنوان نقطه ضعف و قوت نام برد بلکه آنچه باید مورد بررسی قرار گیرد عملکر د افراد و میزان تاثیر گذاری آنان در توسعه استان ایلام باید باشد.

اعمال مدیریت نقش مهمی در کاهش تلفات سیل در استان ایلام داشت

سلیمانی دشتکی در ادامه با اشاره به سیل اخیر یادآورشد و افزود: سیل و مدیریت سیل در ایلام و به ویژه اقدامات پیشگیرانه از جمله مدیریت سدهای استان بسیار مدبرانه انجام شده است و این اعمال مدیریت نقش مهمی در کاهش تلفات سیل در استان ایلام داشت.

اعتبارات در نظر گرفته شده برای سیل ایلام و رایزنی‌های صورت گرفته برای برطرف کردن خسارت سیل از جمله موارد مورد سخن استاندار ایلام بود که گفت: سفر رییس جمهور و معاون اول رییس جمهور و برنامه مدیریت استان در طول سفر که عصر امروز وارد ایلام و فردا به بازدید مناطق سیل زده خواهد پرداخت تاثیر مهمی برای استان خواهد داشت.

تاثیر برداشتن هزینه ویزا بر مدیریت اربعین در ایلام مثبت است

استاندار ایلام در ادامه سخنان خود به تاثیر برداشتن‌ویزا بر مدیریت اربعین در ایلام و تسریع در ایجاد زیرساخت ها با توجه به حضور میلیونی و متفاوت زوار در اربعین پیش رو اشاره و افزود: اربعین پیش رو می‌تواند با توجه به برداشتن بر هزینه ویزا بسیار موثر و متفاوت از سال گذشته و با حجم حضور بیشتر برای استان ایلام باشد.

وی گفت: با لحاظ نمودن این شرایط برای اربعین پیش رو باید برنامه ریزی شود تا استان ایلام بتواند نیاز و امکان حضور زائران را با توجه به ظرفیت زمانی و مکانی را داشته باشد.

تقدیر از مردم و مسئولان به ویژه نیرو های نظامی و امنیتی در مدیریت سیل

سلیمانی دشتکی با تقدیر از یگان‌های نظامی و انتظامی در حضور مستمر و مداوم در کمک و امداد رسانی به سیل زدگان استان ایلام افزود: یگان‌های نظامی و انتظامی نقش بزرگ و قابل تقدیری در حضور و همکاری و همراهی در سیل اخیر را داشته‌اند که جای تقدیر و تشکر و سپاس را دارد.

و ی در ادامه گفت: نیروهای مسلح در سیل اخیر اثبات کردند که از مردم و برای مردم و محبوب قلب ملت ایران هستند.

پرداخت خسارت سیل زدگان به موقع انجام می‌شود

سلیمانی دشتکی با اشاره به اعتبارات اختصاصی به سیل ایلام یادآور شد: سفر تیم های ارزیاب خسارت سیل و نحوه کارکرد انها و نحوه مراجعه مردم اطلاع رسانی دقیق شده است.

استاندار ایلام افزود: خسارت دیدگان مطمئن باشند که خسارت آنان به موقع پرداخت و دولت برای جبران خسارت در کنار آنان خواهد بود و آنان تنها نخواهند بود.
سخنان پایانی استاندار ایلام، تحلیل از وضعیت منطقه و محکومیت اقدام اخیر امریکا در تروریست نامیدن سپاه پاسداران و حمایت از سپاه بود که گفت: سپاه پاسداران در این اقدام نابخردانه آمریکا بیشتر و بهتر از گذشته محبوب قلوب مردم ایران و محرومان و آزادیخواهان جهان شده است.

وی در ادامه سفر رئیس جمهور به استان ایلام را بیان و مورد تاکید قرار داد و اذعان داشت: فردا «‌شنبه ۳۰ فرودین ماه» انجام می‌شود و در این سفر رئیس جمهور ضمن بازدید از مناطق سیل‌زده استان ایلام، در افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه از جمله پروژه‌های نفت، پتروشیمی، اکتشافات نفت دهلران، و کلنگ‌زنی و آغاز به کار پروژه راه‌آهن ایلام شرکت می‌کند.