تاریخ : 1398,شنبه 31 فروردين21:33
کد خبر : 309166 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

ثبت نام طرح ولایت کشوری آغاز شد

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت: ثبت نام طرح ولایت کشوری از ۲۹ فروردین آغاز شده و تا ۲۰ اریبهشت ماه در سایت طرح ولایت به آدرس bq-network.ir ادامه می‌یابد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حجت الاسلام یاری، مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی خراسان شمالی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، گفت: با تاکید مقام معظم رهبری، طرح ولایت کشوری در اجرا و محتوا کاملا تغییر کرده و محتوا، نحوه اجرا و چینش برنامه‌های طرح ولایت کشوری تماما برعهده موسسه امام خمینی (ره) بوده و موسسه متعهد شده است از اساتید درجه یک و طراز اول کشور برای دوره استفاده نماید؛ لذا سازمان بسیج دانشجویی کشور فقط مسئولیت اجرایی دوره را برعهده دارد.

یاری از پذیرش ۴۵۰۰ نفر در این دوره خبر داد و بیان داشت: سهمیه اعزام هراستان حدود ۲۰۰ نفر است و ثبت نام دانشجویان متمرکز انجام می‌شود و برای ارزیابی علاوه بر مصاحبه، یک آزمون تستی مجازی در سایت برگزار خواهد شد که سهم آزمون و مصاحبه در قبولی فرد، برابر در نظر گرفته شده است.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای پذیرش، محدودیتی برای دانشگاه‌های استان نداریم، ولی تاکید داریم که ورودی‌های جدید فعال در دوره‌ی خط امام شرکت کنند.

وی افزود: ثبت نام طرح ولایت کشوری از ۲۹ فروردین الی ۲۰ اریبهشت ماه در سایت طرح ولایت به آدرس bq-network.ir انجام شده و آزمون کتبی از ۲۲ اریبهشت تا ۲۵ اردیبهشت ماه در همین سایت دایر می‌باشد.

یاری متن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، برخی از سخنرانی علامه مصباح، تست هوش و اطلاعات عمومی دینی و انقلابی را از جمله منابع آزمون عنوان کرد و اظهار داشت: زمان برگزاری دوره در دو تاریخ ۱۷ تیر الی ۲۵ مرداد و ۳۰ تیر الی ۷ شهریور خواهد بود.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی خراسان شمالی در پایان گفت: مکان دوره مشهد مقدس خواهد بود. دانشجویان می‌توانند با شرکت در این دوره سطح بینش خود را افزایش دهند از این رو توصیه می‌کنم در این دوره حضور یابند.