تاریخ : 1398,دوشنبه 02 ارديبهشت11:53
کد خبر : 309241 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

یورش نظامیان صهیونیست به مدرسه‌ای در الخلیل

در یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ای در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری رود اردن، ده‌ها معلم و دانش آموز فلسطینی (بر اثر استنشاق گاز‌های اشک آور) دچار حالت خفگی شدند. روزنامه القدس العربی چاپ لندن در پایگاه اینترنتی خود به نقل از گزارشگر این روزنامه نوشت: این مدرسه که در محله قدیمی الخلیل قرار دارد، همواره هدف حملات ارتش اسرائیل قرار می‌گیرد. به گفته این گزارشگر، نظامیان رژیم صهیونیستی با شلیگ گسترده گاز اشک‌آور باعث شدند برخی از دانش آموزان و معلمان دچار حالت خفگی شدید شوند. دانش آموزان در مراکز ایست بازرسی در محله قدیمی الخلیل همواره مورد تفتیش و بازرسی قرار می‌گیرند و هنگام رفتن به مدرسه با حملات و بازداشت‌های روزانه مواجه می‌شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران، در یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ای در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری رود اردن، ده‌ها معلم و دانش آموز فلسطینی (بر اثر استنشاق گاز‌های اشک آور) دچار حالت خفگی شدند.

روزنامه القدس العربی چاپ لندن در پایگاه اینترنتی خود به نقل از گزارشگر این روزنامه نوشت: این مدرسه که در محله قدیمی الخلیل قرار دارد، همواره هدف حملات ارتش اسرائیل قرار می‌گیرد.

به گفته این گزارشگر، نظامیان رژیم صهیونیستی با شلیگ گسترده گاز اشک‌آور باعث شدند برخی از دانش آموزان و معلمان دچار حالت خفگی شدید شوند.

دانش آموزان در مراکز ایست بازرسی در محله قدیمی الخلیل همواره مورد تفتیش و بازرسی قرار می‌گیرند و هنگام رفتن به مدرسه با حملات و بازداشت‌های روزانه مواجه می‌شوند.