تاریخ : 1398,سه شنبه 03 ارديبهشت00:06
کد خبر : 309357 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

رئیس دانشگاه دخترانه حضرت معصومه(س):

وجود چند دانشگاه تک جنسیتی در جامعه‌ای اسلامی ضرورت دارد

رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) گفت: وجود چند دانشگاه تک جنسیتی ویژه بانوان در جامعه اسلامی برای تحصیل در فضایی مخصوص خودشان ضرورت دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ابراهیم عبدی‌پورفرد در حاشیه افتتاحیه دو پروژه ورزشی در دانشگاه حضرت معصومه (س) گفت: وجود چند دانشگاه تک جنسیتی ویژه بانوان در جامعه‌ای اسلامی ضرورت دارد و هدف دانشگاه دخترانه حضرت معصومه (س)، رفع نیاز برخی بانوان برای تحصیل در فضایی مخصوص به خودشان به‌عنوان دانشگاهی جامع و مستقل، است.

عبدی‌پور بیان کرد: خدمات آموزشی، رفاهی و دانشجویی ویژه دختران دانشجو در دانشگاه حضرت معصومه (س) از سال ٨۶ با ارائه امکانات خوبی همراه بوده و با توجه به توسعه بخش کارآفرینی و ارتباط با صنعت در دانشگاه، در نظر داریم تا با بهره برداری از ساختمان مرکزی، از ظرفیت‌های آن برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه بانوان محصل در این دانشگاه، استفاده کنیم.

رئیس دانشگاه دخترانه حضرت معصومه (س) اظهار کرد: برخی از خانواده‌ها و دانشجویان خصوصا در شهر‌های مذهبی، مایل اند دختران‌شان تحصیل را در دانشگاهی دخترانه و ویژه خودشان ادامه دهند و تلاش می‌کنیم تا به‌عنوان یک دانشگاه جامع و مستقل این فضای مورد نظر را با ارائه همه امکانات لازم برای بانوان فراهم کنیم.

وی گفت: هدف ما در این دانشگاه رفع نیاز برخی بانوان برای تحصیل در فضایی مخصوص به خودشان است که امیدواریم در طرح آمایش و ساماندهی دانشگاه‌ها، ماموریت دانشگاه حضرت معصومه (س) در خصوص رفع این نیاز بانوان دانشجو مورد توجه قرار بگیرد و تصمیمی به صلاح جامعه و کشور اتخاذ شود.


کد خبرنگار : 38