تاریخ : 1398,چهارشنبه 11 ارديبهشت15:41
کد خبر : 310502 - سرویس خبری : فرهنگی اجتماعی

در حاشیه «جشن اقوام» دانشگاه یاسوج صورت گرفت؛

رقص مختلط به بهانه یک جشن

مراسم «جشن اقوام» در دانشگاه یاسوج توسط کانون «ایلات و عشایر» این دانشگاه روز گذشته برگزار شد. این مراسم مانند مراسم های هم نام خود با رویدادهای مختلفی از جمله رقص محلی مختلط دانشجویان همراه بود.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ روز گذشته در دانشگاه یاسوج مراسم «جشن اقوام»  توسط کانون «ایلات و عشایر» دانشگاه یاسوج برگزار شد. این جشن اما دارای حواشی مختلفی بود، یکی از حواشی این مراسم رقص محلی دانشجویان دختر و پسر در محوطه این دانشگاه بود که با واکنش دانشجویان مواجه شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در نامه ای به ریاست این دانشگاه به اتفاقات اخیر این دانشگاه واکنش نشان داد و خواستار پاسخگویی شدند. در بخشی از این نامه آمده است:« بی توجهی به مسائل دینی و حد و حدودها توسط متولیان  فرهنگی دانشگاه همراه با عدم نظارت کافی از طرف سیستم های حاضر و ناظر و نظارتی درون دانشگاه کار را به جایی رساند که این روزها به بهانه جشن اقوام در دانشگاه که فی نفسه کار خوبی می تواند باشت ،شاهد صحنه هایی بودیم که به خود لرزیدیم که در هیچ قالب آکادمیکی که شما به آن قائلید  نمی گنجید.»

بیشتر بخوانید: نامه بسیج دانشجویی یاسوج به رییس دانشگاه پیرامون حواشی اخیر

اعتراض به روند معاونت فرهنگی در حالی صورت می‌گیرد که طبق گفته تشکل های دانشجویی این دانشگاه، معاونت فرهنگی دانشگاه  با سنگ اندازی مانع از اجرای برنامه دیگر تشکل های دانشجویی می شود.


کد خبرنگار : 86