تاریخ : 1398,شنبه 21 ارديبهشت13:12
کد خبر : 311599 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

غلامی خبر داد؛

دانشگاه‌ها منابع مالی کمکی دریافت می‌کنند

وزیر علوم تحقیقات و فناوری از اختصاص منابع مالی کمکی به دانشگاه‌ها در حوزه رفاهی خبر داد و گفت: رایزنی‌ها برای واریز این مبالغ با سازمان برنامه و بودجه صورت گرفته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» منصور، غلامی وزیر علوم تحقیقات فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص وضعیت تغذیه دانشجویان در سال جدید با توجه به افزایش قیمت‌ها گفت: بحث نگرانی‌ها در این خصوص وجود دارد، اما سعی‌مان این است که در بخش رفاهی دانشجویان کمبودی نداشته باشیم.

وی افزود: دانشگاه‌ها همواره عنوان می‌کنند اگر نتوانیم بودجه مواد غذایی دانشجویان را تامین کنیم مجبور به تغییر رویه هستیم، اما در شرایط فعلی آنچه انجام می‌شود و نگرانی‌های ناشی از افزایش قیمت برخی از اقلام غذایی است و تلاش ما این است که منابع مالی کمکی به دانشگاه‌ها تزریق کنیم.

وزیر علوم اضافه کرد: اواخر سال ۹۷ مبلغی به عنوان کمکی به دانشگاه‌ها پرداخت شد برای این که کیفیت غذا‌ها و میزان خدماتی که ارایه می‌شود در دانشگاه حفظ شود.

غلامی یادآور شد: امسال نیز براساس رایزنی‌هایی که با سازمان برنامه و بودجه شده است مبالغ کمکی به دانشگاه‌ها برای هزینه‌کرد در حوزه رفاهی اختصاص داده خواهد شد که این مبلغ علاوه بر بودجه دانشگاه است و پیگیری می‌کنیم که در سریع‌ترین زمان این مبالغ برای دانشگاه‌ها واریز شود.