تاریخ : 1398,دوشنبه 23 ارديبهشت15:48
کد خبر : 311878 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

پاسخ کلانتری به اتفاقات اخیر واحد علوم تحقیقات

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با اشاره به حاشیه اختتامیه المپیاد ورزشی واحد علوم تحقیقات گفت: دستورالعمل به همه واحد‌ها برای جلوگیری از اقدامات دور از شان دانشگاه ابلاغ می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» حجت الاسلام کلانتری، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پاسخ به اتفاقات اخیر در دانشگاه علوم تحقیقات گفت: برنامه‌ای که در دانشگاه علوم تحقیقات برگزار شد، بدون هماهنگی و به دلیل نبود معاونت فرهنگی در این دانشگاه برگزار شده است.

کلانتری افزود: از نظر ما این گونه برنامه‌هایی که در شأن دانشگاه نیست، مورد تایید و قبول نیست و رئیس دانشگاه باید این موارد را پیگیری کند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: قطعا این مورد پیگیری خواهد شد و اقدام قانونی نیز خواهیم داشت دانشگاه علوم تحقیقات معاونت فرهنگی ندارد و باید رئیس این دانشگاه تلاش کند که زودتر معاونت فرهنگی دانشجویی را انتخاب که کار از این حالت خارج شود. از طرفی هم این تخلف به صورت قانونی بررسی می‌شود و افرادی که به این موارد بی توجهی کردند برخورد خواهد شد.

وی یادآور شد: بر این اساس دستورالعملی کلی به همه واحد‌های دانشگاه آزاد خواهیم داشت که در تمامی برنامه‌هایی که از بیرون افراد یا گروه‌هایی را دعوت می‌کنند، حتما باید شأن دانشگاه در نظر گرفته شود و از کسانی که موجب سبک شدن فضای دانشگاه می‌شوند، جلوگیری کنند.