تاریخ : 1398,سه شنبه 24 ارديبهشت03:42
کد خبر : 311934 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

پویش اهدای کتاب در دانشگاه شهید چمران برای کمک به سیل‌زدگان

عضو کانون ادبی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: پویش هدیه کتاب به‌منظور کمک به روستاهای سیل‌زده استان خوزستان از روز سه‌شنبه 17 اردیبهشت تا چهارشنبه 25 اردیبهشت در دانشگاه شهید چمران اهواز برقرار است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، امین نجیبی عضو کانون ادبی دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: پویش هدیه کتاب به‌منظور کمک به روستاهای سیل‌زده استان خوزستان از روز سه‌شنبه 17 اردیبهشت تا چهارشنبه 25 اردیبهشت در سرسرای دانشکده ادبیات دانشگاه شهید چمران اهواز برقرار است.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با خرید کتاب و اهدای آن به کودکان سیل‌زده در این پویش کمک و همکاری کنند.

نجیبی عنوان کرد: تعدادی از خیرین از خارج و داخل دانشگاه و اساتید دانشگاه نیز مواد غذایی خشک ازجمله برنج، شکر و کنسرو را برای کمک به مناطق سیل‌زده اهدا کردند و کمک‌های نقدی دانشجویان و اساتید به این پویش همچنان ادامه دارد.

وی گفت: برخی خیرین در حوزه تولیدی پوشاک تهیه تعدادی لباس را برای خانواده‌ها تقبل کردند که به‌زودی برای اهدا آماده می‌شوند.

عضو کانون ادبی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در پایان هفته جاری از محل کمک‌ها بیش از 300 بسته لوازم‌التحریر، یک هزار جلد کتاب قصه، مدادرنگی، کتاب نقاشی و بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، تن ماهی و لوبیا، چای، رب گوجه و شکر در روستاهای سیل‌زده توزیع می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در دانشکده ادبیات دانشگاه چمران اهواز به این پویش بپیوندند و کمک‌های خود را برای سیل‌زدگان خوزستانی اهدا کنند.