تاریخ : 1398,چهارشنبه 25 ارديبهشت16:25
کد خبر : 312135 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

مسئول جدید بسیج دانشجویی تهران مشخص شد

طی حکمی حمید بالایی، به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی تهران بزرگ معرفی و از هادی قاسمی، مسئول سابق قدردانی شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، طی حکمی حمید بالایی، به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی تهران بزرگ معرفی و از هادی قاسمی، مسئول سابق قدردانی شد.

مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی تهران بزرگ با حضور محمدجواد نیک روش، رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور و جمعی از مسئولان این سازمان برگزار شد.

نیک روش در ابتدای جلسه در مورد اهمیت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ خاطرنشان کرد: این ناحیه باید به عنوان یک الگو در سراسر کشور تبدیل شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دو ساله هادی قاسمی افزود: بحث مسئله محوری و اقدام مستقیم ایشان مصداق تام عملکرد انسان مجاهد انقلابی است.

نیک روش برنامه یک شب در جبهه و زندگی به سبک شهدا (منطقه هور شط علی) و نیز خدمات رسانی نیرو‌های جهادی در حادثه سیل اخیر در منطقه خوزستان را مصداق مجاهدت انسان انقلابی دانست و گفت: این جنس کار‌ها همان کاری است که از بسیج دانشجویی توقع می‌رود.

در ادامه هادی قاسمی ضمن اشاره به سابقه بیست ساله فعالیت خود در بسیج دانشجویی افزود: طی ده سال اخیر در طول اردو‌های تشکیلاتی دانشجویی به دانشجویان می‌گفتم برای انقلاب کاری را انجام دهید و در میدان اینطور عمل کنید و زمانی که مسئولیت را انتخاب کردم دیدم خودم در آن جایگاه قرار گرفتم و حالا بعد از ده سال حرف؛ وقت عمل است و آن هم عمل میدانی با نگاه بن‌بست شکنی و حل مسئله...

حمید بالایی، مسئول جدید بسیج دانشجویی تهران بزرگ هم در این مراسم به نقش و جایگاه بسیج دانشجویی به عنوان یک تشکل دانشجویی و شان ویژه آن اشاره کرد و گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ باید به عنوان یک الگو در زمینه پشتیبانی و هدایت دانشگاه‌ها نقش داشته باشد که این شدنی است.