تاریخ : 1398,شنبه 28 ارديبهشت12:58
کد خبر : 312398 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

طی اطلاعیه‌ای؛

جزئیات ثبت‌نام در آزمون «ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور»

مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای جزئیات برگزاری هفدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش‌آموختگان خارج از کشور را اعلام کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، مرکز سنجش آموزش پزشکی طی اطلاعیه‌ای از برگزاری هفدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور خبر داد و اعلام کرد این دوره در روز پنجشنبه دهم مردادماه ۹۸ برگزار خواهد شد.

داوطلبان پیش از نام‌نویسی اینترنتی، ابتدا باید نسبت به تشکیل پرونده در «مرکز خدمات آموزشی» وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (تهران، شهرک قدس (غرب)، فاز ٥، بلوار ایوانک، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بلوک A، طبقهی دوم، مرکز خدمات آموزشی) اقدام کنند و فقط افرادی که از سوی این مرکز معرفی شده باشند، واجد شرایط نام‌نویسیِ اینترنتی و شرکت در آزمون ارزشیابی هستند.

مرحله نام‌نویسی در آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور
در صورت تکمیل بودن کلیه مدارک مورد نیاز و تشکیل پرونده، دانش آموختگان باید آمادگی خود را جهت شرکت در آزمون به کارشناس ارزشیابی (در مرکز خدمات آموزشی) اعلام کنند تا نام آن‌ها در لیست مرکز خدمات آموزشی ثبت شود؛ درنهایت، دانش آموختگان موظفند در زمان تعیین شده، نسبت به نام‌نویسی اینترنتی در سایت www.sanjeshp.ir اقدام کنند.

زمان ثبت نام هفدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور از ساعت ۱۸ روز سه شنبه چهارم تیرماه ۹۸ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه دهم تیرماه ۹۸ ادامه دارد.

کارت ورود به جلسه این آزمون از ساعت ۱۸ روز سه شنبه هشتم مردادماه ۹۸ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیاز داوطلبان قرار خواهد گرفت.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر جهت ثبت‌نام و شرکت در این آزمون می‌توانند اطلاعیه کامل مرکز سنجش آموزش پزشکی را در اینجا مشاهده کنند.