تاریخ : 1398,یکشنبه 29 ارديبهشت13:46
کد خبر : 312533 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

فتوحی:

بودجه دانشگاه صنعتی شریف رشد خوبی داشته است

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: بودجه دانشگاه برای سال ۹۸ با کمک دولت و مجلس رشد خوبی داشت و با این کمک‌ها توانستیم در سال گذشته صد درصد تخصیص بودجه داشته باشیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به بودجه این دانشگاه در سال ۹۸ گفت: خوشبختانه بودجه دانشگاه برای سال ۹۸ با کمک دولت و مجلس رشد خوبی داشته است و با این کمک‌ها توانستیم در سال گذشته صد درصد تخصیص بودجه داشته باشیم که امیدواریم امسال نیز این اتفاق بیفتد.

فتوحی خاطرنشان کرد: این افزایش بودجه در کنار فعالیت‌های تحقیقاتی که دانشگاه صنعتی شریف به عنوان متولی آنها شناخته می‌شود می‌تواند کمک زیادی به تعالی دانشگاه و گسترش برنامه‌های آن کند.

وی تأکید کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بورسیه دانشجویان این دانشگاه در دستورکار قرار ندارد و ما دانشجویان را در قالب فرصت مطالعاتی به کشورهای خارجی اعزام می‌کنیم.