تاریخ : 1398,یکشنبه 29 ارديبهشت16:00
کد خبر : 312546 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

از سوی معاون وزیر علوم:

میزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانشگاه‌ها به مناطق سیل‌زده اعلام شد

معاون اداری، مالی وزارت علوم، فهرست اقدامات و کمک‌های ارائه شده از طریق دانشگاه‌ها و مراکز وابسته به مناطق سیل زده را اعلام کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از وزارت علوم، محمد تقی نظر پور در اجرای درخواست سازمان مدیریت بحران کشور مبنی بر ارائه اقدامات صورت‌گرفته به آسیب‌دیدگان سیل اخیر، فهرست اقدامات و کمک‌های ارائه شده از طریق دانشگاه‌ها و مراکز وابسته را اعلام کرد.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های واصله از سوی برخی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی وابسته به وزارت علوم، میزان کمک‌های نقدی به استان‌ها و مناطق درگیر سیل ۶، ۰۱۲، ۳۴۱، ۳۵۰ ریال اعلام شد.

معاون اداری مالی وزارت علوم ادامه داد: همچنین کمک‌های غیرنقدی در قالب‌های مختلف از جمله اعزام نیرو‌های جهادی و تشکیل ستاد‌های همیاری، تیم‌های روانشناسی، در اختیار قراردادن مهمانسرا و خوابگاه، ارائه برنامه‌های باز توانی اولیه در مناطق درگیر و اعزام گروه‌های دامپزشکی را می‌توان نام برد که این اقدامات به صورت کامل به سازمان مذکور ارسال شده است.

وی تصریح کرد: مبالغی نیز طبق درخواست کارکنان هیئت علمی و غیر هیئت علمی ستاد وزارت به منظور حمایت از هموطنان سیل زده به حساب جمعیت هلال احمر ایران واریز شده است.