تاریخ : 1398,یکشنبه 29 ارديبهشت16:38
کد خبر : 312550 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

هر آنچه در مورد تحصیل در سوئد باید بدانید

همه چیز در مورد تحصیل در سوئد، دوره زبان در سوئد، تحصیل در سوئد بدون مدرک زبان، شرایط تحصیل در سوئد با مدرک دیپلم، تحصیل در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد در سوئد و تحصیل در سوئد در مقطع دکترا.

خبرنامه دانشجویان ایران: یکی از بزرگترین تصمیمات در زندگی هر شخصی ممکن است تصمیم به تحصیل در اروپا باشد. در این مقاله با توضیح مواردی نظیر تحصیل در سوئد بدون مدرک زبان، تحصیل در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد در سوئد، تحصیل در سوئد در مقطع دکترا، شرایط تحصیل در سوئد با مدرک دیپلم و هزینه تحصیل در سوئد 2019 شما را آگاه کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین پر کردن  فرم ارزیابی رایگان برای تحصیل در اروپا و تحصیل در سوئد میتوانید به سایت موسسه eustudy مراجعه کنید و از مشاوره تلفنی رایگان استفاده نمایید.

شرایط تحصیل در سوئد
سوئد یکی از برترین کشورهای جهان است که هر ساله دانشجویان زیادی برای تحصیل در اروپا این کشور را انتخاب می کنند تحصیل رایگان در سوئد از سال ۲۰۱۱ برداشته شده است و دانشجویان باید مبالغی که در ادامه در بخش هزینه تحصیل در سوئد ذکر میکنیم را با توجه به مقطع تحصیلی بپردازند. برخی از دانشگاه ها و مؤسسات سوئدی شرایط بورسیه تحصیلی دکترا در سوئد و شرایط بورسیه تحصیلی در سوئد و بورسیه کارشناسی ارشد سوئد را بر مبنای رشته مورد نظر و ملیت متقاضیان ارائه می کنند.

مزایای ادامه تحصیل در سوئد

از جمله مزایای منحصر به فرد تحصیل و  ادامه تحصیل در سوئد عبارت اند از:

  • دانشگاه های سوئد جزو بهترین دانشگاه‌های جهان و مورد تأیید وزارت علوم تحقیقات و فناوری هستند
  • ویزای همزمان همسر و فرزندان زیر 18 سال صادر میشود.
  • تحصیل رایگان برای فرزندان زیر 18 سال دانشجو میسر است.
  • تحصیل رایگان برای همسر دانشجو پس از گذراندن یک ترم امکان پذیر است.
  • دانشجویان سوئد می توانند با دریافت پرسونال نامبر از تمامی خدمات درمانی رایگان بهره گیرند.
  • کار در سوئد برای ایرانیان مثل دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا به شکل  بیست ساعت کار در هفته می باشد.
  • برای دریافت اقامت سوئد پس از پایان تحصیل در صورت پیدا کردن کار می توانید ویزای خود را از تحصیلی به کاری تغیر داده و پس از چهار سال کار می توانید اقامت دائم بگیرید.

برای مشاوره تلفنی رایگان با این شماره تماس بگیرید. 021-44265587

هزینه تحصیل در سوئد

قبل از دانستن هزینه تحصیل در کشور سوئد نیاز است که هزینه زندگی در سوئد را بدانیم.

  • به طور متوسط هزینه زندگی در سوئد ماهانه بین 8,000 تا 10,000 کرون برای هر نفر است.
  • هزینه ی دوره ی زبان سوئد که بین 42,500  تا 55,000 کرون برای دوره های شش ماهه می باشد.
  • هزینه دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد سالانه 100,000 تا 150,000 کرون می باشد.

ویزای تحصیلی سوئد

ویزای تحصیل در سوئد، ویزای شینگن است که به صورت کارت اقامت صادر می شود و دانشجو اجازه کار نیمه وقت را دارد و در صورت داشتن شرایط ویزای همسر و فرزندان نیز صادر می شود. ویزای دوره زبان انگلیسی در سوئد نیز همین شرایط را دارد.

اخذ ویزای تحصیلی سوئد برای دوره های زیر میسر می باشد:

  • اخذ ویزا برای دوره های ۶ ماهه و یک‌ساله زبان انگلیسی
  • ویزا برای دوره های کارشناسی، ارشد و دکتری

اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در سوئد(اینجــا)

مقاطع مختلف تحصیلی در سوئد
تحصیل در مقطع لیسانس سوئد: طول این دوره ۴ سال است و اندکی از رشته ها به زبان انگلیسی و مابقی به زبان سوئدی تدریس میشود. شروع ترم ها در ماه های ژانویه و سپتامبر می باشد. سطح زبان مورد نیاز در این مقطع آیلتس ۶ است و دانشجویان حق 20 ساعت کار در هفته را دارند.

تحصیل در دوره کارشناسی ارشد سوئد: تحصیل در مقطع فوق لیسانس میتواند در دوره های یکساله و دو ساله باشد و دروس عموما به زبان انگلیسی ارائه می شوند و سطح آیلتس ۶.۵ مورد نیاز است.

تحصیل در سوئد در مقطع دکترا: شروع ترم ها برای دریافت ویزای تحصیلی دکترا سوئد بستگی به نظر استاد دارد و زمان مشخصی برای آن تعیین نشده است مدت تحصیل ۴ تا ۵ سال است و دروس به زبان سوئدی و انگلیسی ارائه می شوند. از مزایای تحصیل دکترا در سوئد میتوان به دریافت حقوق اشاره کرد. حقوق دکتری در سوئد مشمول مالیات است که منجر به گرفتن اقامت سوئد میشود.

برای اپلای برای دکترا در سوئد معدل دانشجو باید در رده A باشد و مقالات ISI داشته باشد. سطح آیلتس ۷ مورد نیاز است. دانشجویان مقطع دکتری می توانند بورسیه دریافت کنند.

با پر کردن فرم ارزیابی رایگان شرایط خود را بسنجید و منتظر تماس مشاوران ما با خود باشید.

دوره زبان سوئد:

به غیر از رشته های پزشکی و پرستاری و پیراپزشکی که به زبان سوئدی ارائه می شود، عموم رشته ها در مقطع فوق لیسانس به زبان انگلیسی است.

دوره زبان انگلیسی در سوئد

  • آیلتس 5.5 نیاز دارید.
  • هنگامی که در دوره ی زبان انگلیسی در حال تحصیل هستید، دانشجو محسوب می شوید و شرایط ادامه تحصیل بسیار راحت خواهد بود.
  • ویزای همزمان به خانواده ارائه می شود.
  • فرزندان متقاضی که بین سنین ۴ تا ۱۷ سال باشند از تحصیل رایگان در سوئد برخوردار خواهند شد.

 

دوره آموزش زبان سوئدی در سوئد

برای آن دسته از افرادی که قصد دارند در رشته های پرستاری و مامایی و پزشکی و پیراپزشکی سوئد مشغول به کار شوند و یا به تحصیل بپردازند، دوره های زبان سوئدی یک ساله برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: دوره زبان در سوئد

پزشکان سوئد و پرستاران و ماماها برای اقامت سوئد از طریق دوره زبان سوئدی با شرکت در دوره آموزش زبان سوئدی در سوئد، یک ویزای موقت دریافت کرده و بعد از ان میتوانند مشغول به کارشوند.

در نهایت موسسه EUSTUDY با تجربه نزدیک به دو دهه اعزام دانشجو آماده پاسخگویی به شما از طریق مشاوره رایگان تلفنی با شماره 44265587-021 و فرم ارزیابی رایگان برای تحصیل در اروپا در سایت میباشد.


کد خبرنگار : 16