تاریخ : 1398,یکشنبه 29 ارديبهشت18:35
کد خبر : 312556 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

ضیافت افطاری رئیس جمهور با دانشجویان بدون حضور منتقدین

امسال نیز طبق روال گذشته حسن روحانی، ضیافت افطاری رئیس‌جمهور با جوانان بدون حضور دانشجویان منتقد برگزار خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از آنا، طبق روال هرساله امروز ضیافت افطاری رئیس‌جمهور با جوانان برگزار خواهد شد. این ضیافت افطاری همه‌ساله برای ارائه مشورت به رئیس‌جمهور منعقد می‌شود اما همچون سایر نشست‌های رئیس‌جمهور این نشست نیز بی حاشیه نیست. در سال‌های گذشته، نهاد ریاست جمهوری از دانشجویان و جوانان انقلابی برای شرکت در این برنامه دعوت نکرده و به‌اصطلاح دانشجویان و جوانان انقلابی غایب اصلی این افطاری بودند.

یک‌جانبه‌گرایی و نگاه جناحی رئیس‌جمهور باعث شده تا وی شنونده انتقادات و نظرات دانشجویان انقلابی در دانشگاه‌های کشور نباشد ازاین‌رو به نظر می‌رسد این دوره از ضیافت افطاری رئیس‌جمهور نیز به‌صورت یک‌جانبه و بدون حضور دانشجویان و جوانان انقلابی خواهد بود.

یکی از دانشجویان که به ضیافت امروز حسن روحانی دعوت‌شده است، در گفتگو با خبرنگار آنا گفت: به علت بی‌عدالتی در دعوت مدعوین در این نشست شرکت نخواهم کرد.

وی ادامه داد: هنگامی‌که لیست مدعوین مراسم به دستم رسید متوجه شدم که تشکل‌های دولت ساخته و معلوم‌الحال به این ضیافت دعوت‌شده‌اند که گرایش اصلاح‌طلبی داشته و یا حامی دولت در انتخابات بوده‌اند و خبری از دعوت از دانشجویان انقلابی وجود ندارد.

این دانشجو افزود: از طرفی این نشست یک‌طرفه رنگ و بوی سیاسی دارد.

به نظر می‌رسد امسال نیز طبق روال گذشته حسن روحانی، ضیافت افطاری رئیس‌جمهور با جوانان بدون حضور دانشجویان و جوانان انقلابی خواهد بود. باید منتظر ماند و دید که رئیس‌جمهور تا چه زمانی بر خلاف شعارهای خود در رابطه با بستن دهان منتقدان عمل خواهد کرد.