تاریخ : 1398,دوشنبه 30 ارديبهشت13:06
کد خبر : 312667 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه علم و صنعت مشخص شد

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت ایران با اشاره به تعداد دانشجویان مورد پذیرش در این دانشگاه گفت: ظرفیت پذیرش دانشجویان برای ترم تحصیلی پیش‌رو همانند سال گذشته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» ابوالفضل واحدی معاون آموزش دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره ظرفیت پذیرش این دانشگاه در ترم تحصیلی آینده گفت: دانشگاه علم و صنعت از جمله دانشگاه‌های سطح یک و پرمتقاضی محسوب می‌شود به همین دلیل در سال‌های گذشته هیچگاه با کاهش پذیرش دانشجو مواجه نشده است.

معاون آموزش دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: سال گذشته فرآیند جذب دانشجو در این دانشگاه با افزایش ۲۰ درصدی مواجه شد، طبق اعلام سازمان سنجش این ظرفیت برای ترم های آینده افزایش نخواهد داشت بنابراین طبق همان ظرفیت پیشین پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

واحدی با اشاره به افزایش کیفیت مهارت‌آموزی در این دانشگاه تصریح کرد: دفتر برنامه ریزی دانشگاه علم و صنعت آیین نامه‌ای را در جهت افزایش مهارت دانشجویان و افزایش توان اشتغال پذیری آن‌ها تدوین کرده است. در این خصوص از متخصصین صنعت دعوت شد تا با حضور در دانشگاه تجربه‌های خود را در اختیار دانشجویان قرار دهند. بخشی از آیین نامه در حال اجرا است و بخش دیگر آن در سال آینده اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه قصد داریم برخی از دروس دانشگاهی را تغییردهیم، افزود: برخی از درس‌ها برای آشنایی دانشجویان و ورود آن‌ها به بازار کارتعریف شده اند، لذا این دسته از درس‌ها جایگزین درس‌های دیگر خواهند شد.