تاریخ : 1398,جمعه 03 خرداد02:17
کد خبر : 313051 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

پورعلی‌گنجی در راه پرسپولیس

با احتمال جدایی مرتضی پورعلی گنجی از العربی قطر، شنیده می‌شود پرسپولیس مقصد بعدی این بازیکن خواهد بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران، ساعتی پیش برخی رسانه‌ها خبر دادند که باشگاه العربی قطر خواستار جدایی مرتضی پورعلی گنجی ، مدافع ایرانی است و می‌خواهد بازیکنی را جایگزین او کند. برانکو در سالیان گذشته همیشه در صدد جذب او بود، اما پس از حضور خلیل زاده و عملکرد خوب این بازیکن در جمع سرخپوشان پایتخت، حضور پورعلی منتفی شد و اکنون نیز که خبر‌هایی مبنی بر پرسپولیسی شدن او به گوش می‌رسد.

سرمربی کروات سرخپوشان هنوز فهرست نقل و انتقالات را در اختیار مدیران باشگاه قرار نداده و تمرکزش روی بازی جام حذفی مقابل سپاهان اصفهان است، اما خط دفاعی این تیم متشکل از سید جلال حسینی ، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، محسن ربیع خواه و مهدی شیری عملکرد خوبی در این فصل داشتند و قرار است در لیگ نوزدهم، محمد انصاری و حسین ماهینی نیز به این جمع اضافه شوند، اما در صورتیکه خلیل زاده لژیونر شود و به قطر برود، احتمال دارد پورعلی گنجی جایگزین او شود.

مدافع ۲۷ ساله مازندرانی سابقه بازی در تیم‌های نفت تهران، السد قطر و تیم‌های چینی را دارد. البته یکی از نزدیکان پورعلی گنجی جدایی او از العربی را تکذیب کرد.