تاریخ : 1398,شنبه 04 خرداد02:24
کد خبر : 313208 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

مسی سکوتش را درباره فاجعه آنفیلد شکست

فوق ستاره آژانتینی بارسلونا خواهان ماندن ارنستو والورده در این تیم شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از نود، لیونل مسی که در نشست خبری پیش از بازی فردا شب بارسلونا با والنسیا در فینال کوپا دل ری شرکت کرد ضمن صحبت درباره شکست ۴-۰ تیمش مقابل لیورپول که منجر به حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان شد درباره آینده ارنستو والورده در نیوکمپ هم صحبت کرد.

مسی به نقل از espn گفته:«بازی مهمی در پیش است. می‌توانیم یک بار دیگر فاتح جام حذفی شویم. ما ضربه سختی در لیورپول دریافت کردیم. کنار آمدن با آن شکست خیلی سخت بود. من خیلی به رسانه‌ها توجهی نکردم. بنظرم والورده عملکرد تحسین برانگیزی داشته و مقصر حذف ما نبود. دوست دارم والورده در بارسا بماند. بازیکنان مقصر حذف بودند. ما عملکرد شوکه کننده ای داشتیم. در ابتدای فصل گفتم که هر کاری لازم باشد برای بردن لیگ قهرمانان می‌کنیم اما در نهایت این کار را نکردیم و باید عذرخواهی کنیم.

به کفش طلا فکر نمی‌کنم. من هنوز شکست در آنفیلد را فراموش نکردم. به جوایز فردی فکر نمی‌کنم. تنها می‌خواهم فصل را با یک جام دیگر تمام کنم. بازی با لیورپول را تماشا نکردم اما این بازی خیلی شبیه بازی پارسال مقابل رم بود. یک گل زودهنگام خوردیم و ذهن همه بازیکنان به بازی رم رفت. عملکرد خوب ما در این فصل تحت الشعاع بازی با لیورپول قرار خواهد گرفت. همه بابت این شکست غمگین هستیم اما تصمیم گیری اینکه تیم به تغییر نیاز دارد یا نه بر عهده من نیست.»